کد خبر : 1643804 | 24 مهر 1398 ساعت 19:08 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار خفن تیم تارتار در مشهد (عکس)

یک اشتباه از بازیکنان تیم شهرخودرو کافی بود تا جریمه سختی بابتش در خانه بپردازند.

شاهکار خفن تیم تارتار در مشهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا و در حضور هوادارانش میزبان شاگردان مهدی تارتار بود.
نفت مسجد سلیمان که طی یکی دو هفته اخیر با رفتن یا ماندن مهدی تارتار دست به گریبان بود، در مرحله قبلی موفق شد با نتیجه یک بر صفر در سیرجان، گل گهر را با گل جبوری در دقیقه های پایانی بازی شکست دهد و حالا بار دیگر با نتیجه ای مشابه، اینبار یک تیم قوی و مدعی را از گردونه رقابت ها کنار زد.

 

گل محمدی و شاگردانش که امسال هم مانند سال گذشته در مسابقات پرقدرت ظاهر شده اند، در اولین مسابقه مقابل نساجی مازندران قرار گرفتند و توانستند علیرغم اینکه در خانه حریف خود بازی می کردند، پس از مدت ها یک شکست دیگر را به تیم نساجی تحمیل کنند تا دو تیم لیگ برتری در مرحله بعدی به مصاف هم بروند.

 

 

 

امروز و در ورزشگاه امام رضا، مطابق انتظار این تیم شهرخودرو بود که بر توپ و میدان مسلط شد ولی نفت مسجد سلیمان که با مهدی تارتار خیلی خوب اصول دفاعی را پیاده می کند، به آنها اجازه هنرنمایی نداد و یک غفلت در نزدیکی های میانه میدان، زمانی که قرمزهای شهرخودرو قصد بازیسازی از دفاع داشتند، کافی بود تا احمد جبوری توپ را بقاپد و با استارتی تقریبا 20 متری توپ را با ضربه ای چیپ به تور دروازه رساند تا بار دیگر برای تیمش مانند آنچه در دیدار برابر گل گهر انجام داد، گلی ارزشمند ثبت کرده باشد.
در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی تلاش زیادی برای جبران نتیجه و ثبت گل تساوی داشتند ولی عملکرد مدافعین نفت مسجد سلیمان و سوشا مکانی بهتر بود تا شهرخودرو در کمال ناباوری با عملکرد بدون نقص شاگردان تارتار از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی مسابقات بازبماند.

 

البته سال گذشته یحیی گل محمدی و شاگردانش با پارس جنوبی جم در دقیقه 95 از تیم شهرخودرو (پدیده سابق) گل خورده بودند؛ این پیروزی علاوه بر اینکه برای تارتار به نوعی دیداری انتقامی بود، شاگردانش را به مرحله بعدی مسابقات فرستاد و حالا با توجه به اینکه به احتمال فراوان آنها در مرحله بعدی در خانه بازی خواهند کرد، احتمال رسیدن آنها به جمع 4 تیم پایانی بسیار زیاد است.

 

1443745

 

1443749

 

1443747

 

1443748

 

1443750

 

عکس ها از: احمد هادی

دیدگاه‌ها