کد خبر : 1643813 | 24 مهر 1398 ساعت 19:14 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بخت منصوریان و ذوبی ها باز نشد

ذوب آهن2 مس کرمان 4؛ شگفتی در ورزشگاه سبز

در حالی که انتظار می رفت یاران منصوریان بتوانند در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی به دومین پیروزی فصل فوتبال خود دست پیدا کنند این اتفاق نیفتاد.

ذوب آهن2 مس کرمان 4؛ شگفتی در ورزشگاه سبز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان در نهایت نتوانستند برابر مربی سابق خود به برتری برسند و با دریافت چهار  گل از دور مسابقات حذفی کنار  رفتند.

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ورزشگاه: فولادشهر، تماشاگر: ۳۰۰ نفر
داور: علی صفایی     کمک ها: محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو، حسین زمانی
ناظر: شاهین حاج بابایی

 

ذوب‌آهن:
محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتوس(۶۴_ارسلان مطهری)، اییایودی باکر(۵۶_ محمد نژاد مهدی)، مصطفی آقاجانی، میلاد فخرالدینی(۶۹_احسان پهلوان) و مهدی مهدی‌پور
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

مس کرمان:
فرهاد مجدکرمانشاهی، محمدحسین حیدری، حسین مجلی‌شنائی(۶۲_مهدی عسگری)(۸۷_فرهاد سالاری پور)، شروین بزرگ(۷۹_یاسر فیضی)، امین جهان‌کهن، پوریا غلامی، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، امین طاهر، میثم تهی‌دست، مهران امیری
 سرمربی: مجتبی حسینی

 

 

اخطار:
مهرداد قنبری ،مهران امیری از مس

 

 

شرح گل‌:

ذوب آهن 0 مس کرمان 1(دقیقه 5، حسین شنانی): بر روی یک ارسال بلند توپ به صورت تصادفی در مقابل شنانی افتاد تا این بازیکن با یک شوت پای چپ توپ را به زیر سقف دروازه ذوب آهن بکوبد.

ذوب آهن 1 مس کرمان 1(دقیقه 24، دانیال اسماعیلی فر): پرتاب بلند اوت توسط مقتدایی به داخل محوطه جریمه ارسال شد و کریسانتونس بعد از استپی خوب یک پاس رو به عقب داد تا اسماعیلی فر از راه برسد و دروازه مس را باز کند.

ذوب آهن 1 مس کرمان 2(دقیقه 51، شروین بزرگ): بر روی یک غافلگیری پاس شنانی در بین ۳ مدافع ذوب آهن به شروین بزرگ رسید تا این بازیکن با شوتی محکم و دقیق توپ را به کنج دروازه ذوب آهن بفرستد.

ذوب آهن 1 مس کرمان 3(دقیقه 60، شروین بزرگ): شروین بزرگ بالاتر از مدافعان ذوب آهن با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد.

ذوب آهن 1 مس کرمان 4(دقیقه 84، مهدی عسگری): ارسال ایستگاهی قنبری با ضربه سر مدافع مس روی تیر دو به عسگری رسید تا او دروازه ذوب را باز کند.

ذوب آهن 2 مس کرمان 4(دقیقه 86، محمدرضا خلعتبری): خطای حیدری روی پهلوان یک ضربه پنالتی نصیب ذوب آهن کرد . ضربه محمدزاده به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و در ریباند خلعتبری دروازه مس را باز کرد.

 

 

شرح بازی:

ذوب آهن در روزی که علیرضا منصوریان چند بازیکن اصلی تیمش را نیمکت نشین کرده بود به دیدار مس رفت تا با شکست حریف دسته اولی راهی مرحله بعد  شود. گل زودهنگام مس کرمان شرایط را برای ذوب آهن سخت کرد و شاگردان مجتبی حسینی نمایش بهتری نسبت به حریف اصفهانی خودشان داشتند. برتری مس در نیمه اول و نیمه دوم‌ باعث شد شاگردان مجتبی حسینی ۴ گل بزنند و سزاوارانه به مرحله بعدی صعود کنند. انگیزه زیاد بازیکنان جوان مس و استرس ذوب آهن به خاطر شکست دلیل اصلی باخت اصفهانی ها در این بازی بود.

 

اتفاق ویژه:

 

ذوبی ها روند ناموفق خود در لیگ برتر را در جام حذفی نیز ادامه دادند و در نهایت نتوانستند به دومین پیروزی در جام حذفی دست پیدا کنند. سبزپوشان که در لیگ برتر در هیچ یک از بازی ها به پیروزی نرسیدند از دو دیدار جام حذفی نیز تنها در بازی ابتدایی برابر پارس جنوبی جم توانستند به برد برسند تا در این فصل فوتبالی خود و  از 8 دیداری که در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفتند تنها یک پیروزی به دست آورده باشند. 

 

دقایق حساس:

دقیقه۱۰-شوت شروین بزرگ به تور کناری دروازه ذوب آهن خورد.

دقیقه۳۳-محمد باقر صادقی در موقعیتی تک به تک توانست با خروجی به موقع ضربه غلامی بازیکن مس را روانه کرنر کند.

دقیقه۳۴-شوت پای چپ جهان کهن از پشت محوطه جریمه ذوب آهن بی دقت زده شد و به بیرون رفت.

دقیقه۳۷-ضربه ایستگاهی حسین شنانی از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه۳۸-ضربه شروین بزرگ از داخل محوطه جریمه با شیرجه محمدباقر صادقی جمع شد.

دقیقه۶۵_ضربه ایستگاهی خلعتبری به بالای دروازه مس زده شد.

دقیقه ۸۰_سانتر اسماعیلی فر با ضربه سر محمدزاده همراه شد اما ارسلان مطهری قدر توپ را ندانست و ضربه اش به بالای دروازه مس رفت.

 

دیدگاه‌ها