کد خبر : 1643856 | 24 مهر 1398 ساعت 22:12 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین چالش بزرگ در کمتر از یک هفته

استارت جلالی با گل گهر برای جدال حساس با قلعه نویی

مجید جلالی با حضور در محل تمرین تیم گل گهر رسما به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد تا چالش جدید این مربی شبیه یک عملیات نجات باشد.

استارت جلالی با گل گهر برای جدال حساس با قلعه نویی

به گزارش"ورزش سه"، جلالی تنها بعد از شش هفته تیمی را تحویل می گیرد که فصل گذشته توانست با وینکوبگوویچ به مقام قهرمانی در لیگ دسته اول برسد. گل گهر در لیگ برتر اما در شش هفته نتوانست به برد برسد. آن ها کار را با تساوی برابر نساجی در یک بازی خانگی شروع کردند. سپس با سایپا و بعد از آن با پارس جنوبی هم مساوی کردند. تراکتور ، نفت آبادان و استقلال سه حریف بعدی بودند که گل‌گهر مقابل هر سه باخت. هرچند با حداقل اختلاف ، دو بازی یک برصفر و یک بازی برابر استقلال هم با نتیجه دو بر یک به شکست این تیم انجامید.

 

1443813


جلالی اما در شرایطی هدایت گل گهر را به عهده می گیرد که این تیم دو بازی دشوار در هفته های هفتم و هشتم برابر سپاهان و شهرخودرو دارد. او برای جمع و جور کردن تیمی که سه بازی دشوار آخرش را پشت سرگذاشته خیلی زود لباس ورزشی اش را به تن کرده و وارد زمین چمن شد.

 

1443812

 


او برای کار در گل گهر امروز استارت زد تا تیمش را برای اولین چالش بزرگ مربیگری اش در سیرجان آماده کند. آن ها دوشنبه در سیرجان میزبان سپاهان صدرنشین هستند که یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آید. جلالی فصل گذشته با دوتیم پیکان و نساجی در دوبازی رفت و برگشت برابر سپاهان و قلعه نویی به دو تساوی بدون گل رسید.

دیدگاه‌ها