کد خبر : 1643858 | 24 مهر 1398 ساعت 22:21 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی هافبک بارسلونا به پیشنهاد منچستر یونایتد

ایوان راکیتیچ، هافبک باتجربه بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است.

پاسخ منفی هافبک بارسلونا به پیشنهاد منچستر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور ایوان راکیتیچ در بارسلونا به پایان رسیده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک کروات در فصل زمستان از بارسلونا جدا خواهد شد. با انتقال فرانکی دی یونگ به نوکمپ و پیشرفت آرتور ملو در یک سال اخیر، ایوان راکیتیچ تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده و خود وی نیز علاقمند به جدایی از بارسلونا است.

 

1441693

 

چند روز قبل نشریات انگلیسی خبر از ابراز علاقه شدید منچستریونایتد به جذب این هافبک 32 ساله و حتی آغاز مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال احتمالی ایوان راکیتیچ داده بودند. اما امروز نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد خود ایوان راکیتیچ علاقه ای به انتقال به اولدترافورد ندارد و به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی داده است.

 

یونایتد در سالهای اخیر شرایط چندان خوبی را تجربه نکرده و بازیکنان بزرگ نیز کمتر علاقه ای به انتقال به این تیم از خود نشان داده اند. سه باشگاه سری آ شامل میلان، اینتر و یوونتوس علاقمند به خرید این بازیکن برای تقویت خط میانی خود هستند و به نظر می رسد مقصد بعدی ایوان راکیتیچ تیمی از لیگ ایتالیا باشد. خود راکیتیچ نیز چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد برای تفریح و قدم زدن در بارسلونا نمانده و اگر قرار به تغییر شرایط نباشد، احتمال جدایی این ستاره کروات در ماه های پیش رو از جمع بازیکنان بلوگرانا زیاد است.

دیدگاه‌ها