کد خبر : 1643863 | 24 مهر 1398 ساعت 23:13 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان ستاره یونایتد برای لیورپول

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد از عزم این تیم برای غلبه بر لیورپول در بازی هفته بعد خبر داد.

خط و نشان ستاره یونایتد برای لیورپول

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ علیرغم شروع فوق العاده در فصل جاری و برتری با چهار گل برابر چلسی، در ادامه فصل نتایج خوبی نگرفتند و در حال حاضر در رتبه نازل دوازدهم قرار دارند. آنها هفته بعد باید به مصاف لیورپول آماده و صدرنشین بروند و خوان ماتا تاکید کرد آنها قصد دارند با برتری مقابل مرسی سایدی ها، روند ناکامی های اخیر را تغییر بدهند.

 

1401787

 

خوان ماتا گفت: "روز یکشنبه و در دیدار مقابل لیورپول، ما یک فرصت بزرگ برای تغییر روند حرکتی خود داشته و همه ما برای کسب پیروزی بسیار انگیزه داریم. ما یونایتد هستیم، در خانه بازی می کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم پیروزی را به هواداران خود در چنین دیدار ویژه ای که سزاوار آن هستند تقدیم کنیم."

 

خوان ماتا همچنین در مورد رفتارهای نژادپرستانه اخیر خصوصا در دیدار بلغارستان برابر انگلیس گفت: "بدترین موضوع در چند روز گذشته اتفاقاتی بود که در بلغارستان برای بازیکنان تیم ملی انگلیس رخ داد. من این بازیکنان را خوب می شناسم و برخی از آنها هم تیمی من هستند. از تکرار این موضوع که نژادپرستی جایی در فوتبال و جامعه ندارد خسته نخواهیم شد و شرم آور است که باید در این روز و سن، مجبور به ادامه صحبت درباره این موضوع باشیم. امیدوارم در آینده نه چندان دور اتفاقات وحشتناکی مانند این موارد دیگر رخ ندهند."

دیدگاه‌ها