کد خبر : 1643869 | 24 مهر 1398 ساعت 23:20 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مستحق پیروزی بودیم

جبوری: دوست دارم گل قهرمانی حذفی هم بزنم

احمد الجبوری وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دومین بازی پیاپی در جام حذفی تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

جبوری: دوست دارم گل قهرمانی حذفی هم بزنم

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مشهد دست به کار بزرگی زد و توانست برابر تیم شهرخودرو به پیروزی برسد و خود را به جمع 8تیم برتر برساند.


احمد الجبوری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی و گلی که زد گفت: خداراشکر بازی را بردیم، اینکه من گل بزنم یا کس دیگر، مهم نیست و مهم موفقیت نفت است. خدارا شکر توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم. قطعا مستحق پیروزی بودیم.

 

وی که در بازی قبل برابر گل گهر سیرجان نیز تک گل تیمش در جام حذفی را زد، در این باره گفت: خدارا شکر می کنم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم همینگونه پیروز شویم و جلو برویم، دوست دارم گل قهرمانی نفت در جام حذفی را هم بزنم . تیم ما این فصل فوق العاده است، همه تلاش می کنند و هیچ کس برایش مهم نیست که روی نیمکت است یا در ترکیب، هرکس باشد تلاش می کند.

 


جبوری درباره بازی بعد برابر شاهین در مسجدسلیمان نیز گفت: تیم شاهین بوشهر تیم خوبی است و دیدید امروز سایپا را شکست داد، اما ما در خانه و کنار هواداران حرف های زیادی برای گفتن داریم، و مطمئنا برای سه امتیاز به میدان می رویم. دست همه هوادارانی که از مسجدسلیمان تا مشهد با ماشین شخصی آمدند را می بوسم و خوشحالم که سبب خوشحالی شان شدم.

 

دیدگاه‌ها