کد خبر : 1643886 | 25 مهر 1398 ساعت 09:22 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی به تارتار ایراد نگرفت (عکس)

تیم نفت مسجد سلیمان با سبک و سیاق خود شهر خودرو را برد آنهم در استادیوم امام رضای مشهد و حالا یکی از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تحت هدایت مهدی تارتار با سبک و سیاق خاص خود بازی می کنند. سبک بازی این تیم دفاع و ضد حمله نیست. این تیم در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد بازی می کند و بعد از توپ گیری دست به حمله سریع می زند و این کار را این قدر در جریان بازی تکرار می کند و به خوبی آن‌را انجام می دهد که در نهایت به نتیجه دلخواه دست می یابد. پاس های سریع از سوی بازیکنان نفت مسجد سلیمان و انتقال سریع توپ از دفاع به حمله هافبک های تیم حریف را به خوبی از بازی خارج می کند و شاید روی اعصاب هافبک های تیم حریف هم تاثیر منفی بگذارد. این سبک از بازی حتما قابل احترام است و یحیی گل محمدی به درستی در این بازی متوجه شد که تیمش باید برای مقابله با این تاکتیک بیشتر و بهتر تمرین کند.

 

1443850

 

خوش و بش یحیی گل محمدی و مهدی تارتار در انتهای بازی همانند ابتدای بازی بود و یحیی به تیم حریف ایراد نگرفت. این رفتار – رفتار درستی بود به این دلیل که هیچ مربی ای نمی تواند برای تیم حریف تعیین تکلیف تاکتیکی داشته باشد. فوتبال تشکیل شده از برد و باخت و تیمی به یقین در مدار باقی می ماند که بعد از عدم نتیجه گیری ضعف های خود را ببیند و در تمرینات برای رفع آن تلاش کند. حتما یحیی گل محمدی در روزهای پیش رو این موضوع را به شاگردان خود یادآور می شود و شهر خودرو در آینده تبدیل به تیم بهتری خواهد شد. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد که در هر لیگی تنوع تاکتیکی وجود دارد و هر تیمی به شیوه دلخواه فوتبال می کند. هر چند هدف یکی است؛ پیروزی.

 

مهدی تارتار و یحیی گل محمدی از نسل مربیان جوان فوتبال هستند که حضورشان در لیگ برتر بازی های نویی را وارد فوتبال کرد و بی شک فوتبال ما نیاز دارد باز هم از این مربیان به خود ببیند و راهش تنها بهاء دادن به مربیان تازه است. تا بهایی نباشد مربی نویی متولد نخواهد شد.  

 

عکاس: احمد هادی

 

1443849

 

1443851

 

1443848

 

دیدگاه‌ها