کد خبر : 1643965 | 25 مهر 1398 ساعت 16:29 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق ال کلاسیکو بیشتر به نفع کدام تیم است؟

زمان برگزاری دیدار حساس ال کلاسیکو که قرار بود در تاریخ ۲۶ اکتبر انجام شود، حالا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تعویق ال کلاسیکو بیشتر به نفع کدام تیم است؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، دیدار ال کلاسیکو که قرار بود روز ۲۶ اکتبر در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود، حالا احتمالا به دلیل برگزاری تظاهرات گسترده در ایالت کاتالونیا و شهر بارسلونا به تعویق خواهد افتاد اما از به تعویق افتادن این دیدار قطعاً رئال مادرید سود بسیار بیشتری خواهد برد.

 

 

1443933

 


تیم زین الدین زیدان طی یک هفته آینده باید سه دیدار خارج از خانه را برگزار کند. آن ها ابتدا روز شنبه به مصاف مایورکا خواهند رفت. پس از آن رئال مادرید باید در یک دیدار بسیار حساس و در ترکیه به مصاف گالاتاسرای برود؛ بعد از این دیدار نیز در صورت عدم تعویق ال کلاسیکو، رئالی ها باید در نوکمپ به مصاف بارسلونا بروند؛ دیداری که قطعاً برای زیدان و تیمش بسیار سنگین خواهد بود.


دیدار با مایورکا برای تثبیت صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین رقابت بین رئال مادرید و گالاتاسرای در ترکیه یک بازی حیاتی برای زیدان و تیمش محسوب می شود چرا که آن ها تنها با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و پیروزی در آن دیدار نقشی حیاتی برای کهکشانی‌ها ایفا می‌کند. جدال ال کلاسیکو نیز همچون همیشه بسیار حساس و مهم محسوب می شود. همچنین دیدار مقابل بارسلونا می تواند در تعیین آینده زیدان در رئال مادرید نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

 

 

1443724

 


به جز تقویم پیچیده رئال مادرید، تعویق دیدار ال کلاسیکو از لحاظ دیگری نیز می تواند برای این تیم بسیار مناسب باشد. رئالی ها یکی از مهم ترین بازیکنان خود یعنی گرت بیل ولزی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و احتمالاً در صورت عدم تعویق ال کلاسیکو او به دیدار مقابل بارسلونا نیز نخواهد رسید. لوکا مودریچ نیز به دلیل مصدومیت دیدار مقابل مایورکا را از دست داده و در فرم خوبی قرار ندارد. همچنین تونی کروس و فرلان مندی نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اند و آمادگی ویژه‌ای برای ال کلاسیکو ندارند. پیش از این ها ناچو و مارکو آسنسیو هم این دیدار را از دست داده بودند.


از سمت دیگر بارسلونا اما می‌تواند با شرایط بهتری در تاریخ ۲۶ اکتبر در زمین مسابقه حاضر شود. همچنین تقویم بلوگرانو مثل رئال مادرید پیچیده نیست و آن ها هفته آینده باید در دو دیدار نه چندان دشوار به مصاف تیم های ایبار در لالیگا و اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا بروند.
همچنین ارنستو والورده هیچ مصدومی برای بازی در تاریخ ۲۶ اکتبر مقابل رئال‌مادرید نخواهد داشت. ساموئل اومتیتی به تازگی چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده است. کارلوس پرز و جونیور فریپو نیز آخرین مراحل درمانی خود را پشت سر می گذارند.

 

 

1443161

 


تنها بازیکن غایب بارسلونا برای دیدار مقابل رئال مادرید عثمان دمبله خواهد بود که در بازی هفته گذشته مقابل سویا کارت قرمز دریافت کرد و از سوی لالیگا دو جلسه محروم شد.
نقطه برتری دیگر بارسلونا نسبت به رئال مادرید، لیونل مسی و لوئیس سوارز هستند که در وقفه بازی‌های ملی در بارسلونا مانده و استراحت کردند تا کاملاً آماده دیدار ال کلاسیکو شوند.
بنابراین و با توجه به همه این شرایط مثبت و منفی برای هر دو تیم، می توان با قاطعیت گفت که در صورت تعویق دیدار ال کلاسیکو این رئال مادرید خواهد بود که بیشترین سود را می‌برد.

 

 

1441637

 

دیدگاه‌ها