کد خبر : 1644033 | 25 مهر 1398 ساعت 21:22 | 108.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر کالدرون برای تقابل با حسین فرکی

چهار ستاره پرسپولیس محروم از جدال با پیکان

در شرایطی که وضعیت ترابی برای حضور در دیدار با پیکان نامشخص است، چهار ستاره دیگر پرسپولیس به طور قطعی دیدار این هفته تیم‌شان را از دست داده‌اند.

چهار ستاره پرسپولیس محروم از جدال با پیکان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از شکست هفته گذشته مقابل شهرخودرو، امیدوار است با کسب نتیجه در جدال خانگی مقابل پیکان، شرایط بازگشت به جمع مدعیان را به دست بیاورد.

 

با این حال نگرانی بزرگ برای کالدرون می‌تواند غیبت چهار ستاره این تیم برای دیدار مقابل پیکان باشد. شجاع خلیل زاده، مدافع موفق سرخپوشان برای دومین هفته پیاپی در دیدار این تیم غایب خواهد بود. خلیل زاده که در ابتدای این هفته با مصدومیت جزیی نیز مواجه بود، به دلیل رای کمیته انضباطی باید دو جلسه از ترکیب تیمش خارج باشد و دیدار با پیکان آخرین جلسه تنبیهی او محسوب خواهد شد.

 

دومین ستاره غایب پرسپولیس برای خودروسازان نیز فرشاد احمدزاده است. این هافبک خلاق نیز که دقایقی کوتاه در دیدار برابر استقلال به میدان رفت با توجه به رای کمیته انضباطی همچنان مجوز همراهی تیم خود را نخواهد داشت و این بازی را نیز خارج از لیست پشت سر خواهد گذاشت.

 

سیامک نعمتی که با حضور در سمت راست دفاعی تبدیل به ستاره‌ این تیم شده است با توجه به دریافت چهارمین کارت زرد خود، یک جلسه محرومیت را باید در دیدار با پیکان پشت سر بگذارد و به همین منظور تقابل با تیم سابق خود را از دست داده است. نعمتی البته با مصدومیت نیز مواجه است و اکنون فرصت بیشتری برای ریکاوری و درمان مصدومیت خود پیش رو خواهد داشت.

 

دیگر غایب دردسرساز پرسپولیس نیز بشار رسن است؛ هافبک عراقی پرسپولیس که برای انجام دو دیدار مرحله انتخابی جام جهانی راهی عراق شده بود، اکنون برای بازگشت با مشکل ویزا مواجه شده و با هماهنگی که صورت گرفته روز دوشنبه به اردوی پرسپولیس بازخواهد گشت تا دیدار این هفته سرخپوشان را برابر پیکان از دست بدهد.

 

این چهار غایب پرسپولیس در دیدار با شاگردان حسین فرکی خواهند بود و البته باید به این جمع مهدی ترابی مصدوم را نیز اضافه کرد که وضعیت او برای ادامه حضور در تمرینات پیش از دیدار با پیکان نامشخص است. کادر پزشکی قرار است فردا درباره هافبک موفق پرسپولیس که در دو گل این تیم در فصل نوزدهم نقش داشته، نظر نهایی را بدهند و کالدرون امیدوار است تعداد محرومان تیمش افزایش نیابد و قادر باشد شماره 9 را در ترکیب خود برای تقابل با حسین فرکی و تیمش در اختیار داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها