کد خبر : 1644116 | 26 مهر 1398 ساعت 18:25 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی لائورنتیس:

مشکلی برای بازگشت ایگواین به ناپولی نمی بینم

مالک ناپولی می گوید اگر تابستان امسال کارلو آنچلوتی جذب ایگواین را تقاضا می کرد، به او پاسخ منفی نمی داد.

مشکلی برای بازگشت ایگواین به ناپولی نمی بینم

به گزارش "ورزش سه"، اورلیو دی لائورنتیس، مالک باشگاه ناپولی حاضر به رد احتمال بازگشت گونسالو ایگواین به این تیم نشد.

ایگواین تابستان سال 2016 از ناپولی جدا شد و در اقدامی جنجال‌آفرین به رقیب اصلی این تیم یعنی یوونتوس پیوست. این تصمیم او به خصوص از این جهت که برخلاف میل باشگاه ناپولی و با پرداخت رقم فسخ قراردادش صورت گرفت، بازخوردهایی منفی در میان اعضای باشگاه ناپولی به خصوص مالک آن اورلیو دی لائورنتیس داشت و او چند بار از این مهاجم آرژانتینی انتقاد کرد.

اکنون اما به نظر می‌رسد که رویکرد دی لائورنتیس در قبال بازیکنی که با پیراهن ناپولی رکورد گلزنی در یک فصل سری A را شکست، عوض شده است.

 

 

1441039

 

 

مالک ناپولی در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلواسپورت و راجع به امکان بازگشت ایگواین به سن‌‌پائولو گفت:« این من نیستم که باید بگویم او برمی‌گردد یا نه. ضمن اینکه آنچلوتی (سرمربی) هرگز از من چنین تقاضایی نداشته است. با این حال اگر او چنین درخواستی می‌‌کرد، به او می‌گفتم: چرا که نه؟»

 

 

1444137

 

 

دی لائورنتیس درباره وضعیت دو بازیکن ناپولی، دریس مرتنس و خوزه کایخون همچنین شایعاتی که درباره رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای خرید فابیان رویس از آبی‌پوشان شهر ناپل وجود دارد هم گفت:« مرتنس و کایخون متعلق به ناپولی هستند. من برای آنها احترام زیادی قائلم. پس با هم ملاقات و صحبت خواهیم کرد. ناپولی باشگاهی برای دوست داشتن است. من هشت ماه پیش به آنها پیشنهادهایی دادم، اما قطعاً نمی‌توانم رقم را بالاتر از آن ببرم. اگر آنها می‌خواهند بروند و یک زندگی بد را تجربه کنند یا ابزاری برای فروش بلیت در فوتبال چین شوند، آزاد هستند و می‌توانند این کار را انجام دهند، اما می‌دانم که آنها بازیکنانی باهوش هستند. من فابیان رویس را هم خیلی دوست دارم.  چه دلیلی دارد که ما او را در ازای 60 میلیون یورو بفروشیم اما اگر 180 میلیون یورو پیشنهاد داشته باشد....»

 

 

1444136

دیدگاه‌ها