کد خبر : 1644117 | 26 مهر 1398 ساعت 18:32 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوراوا با شکست به استقبال حریف با روحیه می رود؛

تلفات شرقی ها قبل از نیمه نهایی آسیا

دو تیم اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو چین آخرین بازی های داخلی خود قبل از دیدار برگشت نیمه نهایی آسیا را انجام دادند.

تلفات شرقی ها قبل از نیمه نهایی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، امروز دیدارهایی از چارچوب رقابت های لیگ کشورهای چین و ژاپن برگزار شد. دو تیم اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو چین که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند، امروز در لیگ های داخلی به مصاف حریفان رفتند تا پس از دیدارهای امروز، برای دیدار برگشت نیمه نهایی آسیا آماده شوند.


تیم گوانگژو اورگرانده عصر امروز در خانه تیم شنژن به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد. با این پیروزی گوانگژو 62 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد.


همچنین در ژاپن، اوراوا ردز میزبان تیم اویتا بود و در ادامه روزهای نه چندان خوب خود در لیگ، نتوانست از پس این تیم بربیاید و نهایتا با یک گل مغلوب حریف شد. اوراوا که پس از این باخت با واکنش سراسر ناراحتی هواداران خود روبرو شد، هم اکنون 35 امتیازی است و در رتبه نازل دهم جدول قرار دارد.

 

1444141

 

اما اتفاق مشابهی که برای هر دو تیم اوراوا و گوانگژو رخ داد، آسیب دیدگی بازیکنان آنها بود. در بازی اوراوا مقابل اویتا، یوکی موتو مهاجم تیم اوراوا مصدوم شد و در دقیقه 56 جای خود را به فابریسیو داد. در چین هم آسیب دیدگی فنگ ژیائوتینگ، مدافع تیم گوانگژو، منجر به تعویض او در دقیقه 45 با ایهائو ژونگ شد.

 

تیم های گوانگژو و اوراوا چهارشنبه هفته پیش رو در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. بازی رفت دو تیم در ژاپن، با نتیجه 2 بر صفر به سود اوراوا ردز به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها