کد خبر : 1644159 | 27 مهر 1398 ساعت 00:35 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل PSG با درخشش دی ماریا و امباپه (عکس)

پاری سن ژرمن در اولین دیدار از هفته دهم لیگ 1، موفق شد با نتیجه 4-1 در خانه نیس به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که تا پایان هفته نهم با 21 امتیاز و دو امتیاز برتری نسبت به نانت در صدر جدول قرار داشتند، امشب توانستند در خانه نیس به یک پیروزی پرگل برسند و جایگاه شان را در صدر جدول تثبیت کنند.

15 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس هوشمندانه مائورو ایکاردی، آنخل دی ماریا از تله آفساید مدافعان نیس فرار کرد و در موقعیت تک به تک، موفق شد قفل دروازه حریف را باز کند.

شش دقیقه بعد، این بار دی ماریا روی پاس توماس مونیه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چیپ دیدنی، توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید و در نیمه دوم، این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و سرانجام در دقیقه 67، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی اشتباه مدافعان پی اس جی بود که کاسپر دالبرگ درون محوطه جریمه گاناگو را صاحب موقعیت کرد و ضربه دیدنی این بازیکن، قفل دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان به جبران نتیجه امیدوار شد اما اخراج دو بازیکن این تیم در دقایق 74 و 77، شرایط را برای آنها دشوار کرد.

در مقابل، پاریسی ها از این برتری استفاده کردند و در دقایق پایانی، دو بار دیگر به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 88، کیلیان امباپه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، 5 دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، روی دفع ناقص مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

در نهایت در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این بار امباپه در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عرض او به مقابل دروازه نیس را ایکاردی با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل چهارم کرد و به این ترتیب، پی اس جی توانست با پیروزی 4-1 در این دیدار به برتری برسد.

 

1444183

 

1444184

 

1444182

دیدگاه‌ها