کد خبر : 1644224 | 27 مهر 1398 ساعت 15:42 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر یونایتد به دنبال جذب دو ستاره بارسلونا

منچستر یونایتد در زمستان پیش رو به دنبال جذب دو ستاره باشگاه بارسلونا یعنی ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله خواهد بود.

منچستر یونایتد به دنبال جذب دو ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، منچستر یونایتد این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمی کند. شیاطین سرخ پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر در رتبه عجیب دوازدهم قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون اخراج اوله گنار سولسشر از منچستر یونایتد مطرح شود و بسیاری ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس، را جانشین احتمالی او روی نیمکت شیاطین سرخ می دانند. 

 

 

1443421

 


همچنین علاوه بر این طی روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو تیم خود را به شکل گسترده ای تقویت کند و در این بین از بازیکنانی مثل ماریو مانژوکیچ، عثمان دمبله، جیمز مدیسون و امره جان نام برده می شود.


با این وجود ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله، دو ستاره باشگاه بارسلونا، هرگونه مذاکره‌ای با باشگاه منچستر یونایتد برای انتقال به این تیم را رد کرده اند. با این وجود شرایط هر دوی آن ها در تیم هایشان نامناسب به نظر می رسد و جدایی این دو ستاره از جمع آبی اناری ها می تواند قریب الوقوع باشد.


راکیتیچ، ییشنهادات مختلفی از چند تیم بزرگ کشور ایتالیا دارد و احتمالاً ترجیح او پیوستن به یکی از این تیم‌ها خواهد بود. عثمان دمبله اما از ابتدای فصل موضع خود را کاملاً روشن کرده است و عنوان کرده که می‌خواهد به هر قیمتی در بارسلونا بماند.

 

 

1429214

دیدگاه‌ها