کد خبر : 1644266 | 27 مهر 1398 ساعت 18:32 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانستم تمرین کنم

دشتی: حرف برای گفتن زیاد است اما به وقتش!

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل کنار گذاشتنش از تمرینات این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

دشتی: حرف برای گفتن زیاد است اما به وقتش!

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبر آمد که علی داشتی به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات استقلال منع شده است و باید خود را به باشگاه معرفی کند تا مدیران در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرند.

 

علی دشتی در این باره به ورزش سه گفت: نمی‌دانم این خبر چقدر درست است چرا که من برای تمرین نکردن با آقای استراماچونی صحبت کردم و خود ایشان به من گفت که در تمرین حضور داشته باشم اما اگر نخواستی تمرین نکن.

 

او ادامه داد: من مشکل مالی زیادی دارم و باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است و به همین دلیل واقعا به خاطر مشکلاتی که دارم اگر هم تمرین کنم ممکن است مصدوم بشوم. همین را به آقای استراماچونی گفتم و ایشان هم قبول کردند اما واقعا این که از حضور در تمرینات منع شده ام را نمیدانم. خواب بودم که متوجه شدم سایت باشگاه استقلال اعلام کرده که حق حضور در تمرینات را ندارم و از این موضوع خودم هم تعجب کردم.

 

هافبک استقلال در مورد اینکه مشکلات مالی مربوط به تمام بازیکنان می شود هم گفت: ببینید اول فصل باشگاه چکی به ما داد که قرار بود به عنوان پیش پرداخت در اختیار ما قرار بگیرد اما بعد از مدتی باشگاه اعلام کرد که این چک‌ها را پاس نکنید و پول نقد به حساب ما می ریزند. بعد از گذشت مدتی کمتر از نیمی از آن مبلغ را به حساب ما واریز کردند و قرار شد مابقی آن در قسط بعدی و چند روز بعد پرداخت شود. با این حال تعدادی از بازیکنان قسط دوم پولشان را گرفتند ولی من و چند بازیکن دیگر پولی دریافت نکردیم و این مسئله باعث شده که زندگی من با مشکل روبرو شود و مشکلات مالی زیادی داشته باشم. من باز هم تاکید می‌کنم که با آقای استراماچونی در مورد حاضر نشدن در تمرینات صحبت کرده بودم.

 

علی دشتی در پاسخ به این سوال که آیا می تواند به تمرینات برگردد یا نه گفت: اجازه بدهید تا فردا به باشگاه برویم و بعد از آن همه چیز روشن می شود. مطمئن باشید حرف برای گفتن زیاد دارم و به وقتش همه چیز را برای هواداران می‌گویم اما فعلاً تا تکلیفم با باشگاه مشخص شود نمی توانم صحبتی انجام بدهم.

 

دیدگاه‌ها