کد خبر : 1644371 | 28 مهر 1398 ساعت 10:33 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد به دنبال تکرار خاطرات شیرین تبریز

تیم فولاد خوزستان عصر امروز یک دیدار دشوار در خانه ماشین سازی تبریز خواهد داشت.

فولاد به دنبال تکرار خاطرات شیرین تبریز

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ برتر امروز وارد هفته هفتم می شود. اولین دیدار این هفته را تیم های ماشین سازی و فولاد در شهر تبریز برگزار خواهند کرد. فولاد با جواد نکونام تا کنون 9 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار دارد و در سمت مقابل، ماشین سازی 7 امتیازی است و تیم دهم جدول لیگ برتر است.

 

فولاد که امسال در بازی های خارج خانه نتایج خوبی گرفته، امروز به دنبال استمرار روند خوب خود در شهرهای مختلف ایران است. البته بدون احتساب این فصل هم تبریز شهری است که فولادی ها را یاد خاطرات شیرینی می اندازد.

 

نیم فصل نخست لیگ هجدهم برای فولادی ها با تعدد سرمربیان به یاد آورده می شود. نخستین دیدار افشین قطبی با فولاد، در هفته پانزدهم و برابر تراکتورسازی تبریز بود. این بازی بسیار دشوار، با نمایش خوب شاگردان قطبی به سود فولاد خاتمه یافت و نگاه های زیادی را به این تیم معطوف کرد. هرچند استارت فوق العاده قطبی در فولاد نتایج خیره کننده ای را به دنبال نداشت، اما دیگر حضور فولاد در تبریز هم برای این تیم خوش یمن بود. در نیم فصل دوم لیگ فولادی ها برای دیدار با ماشین سازی بار دیگر به تبریز رفتند و این بار هم دست پر برگشتند. اینگونه بود که شهر تبریز در لیگ هجدهم، 6 امتیاز شیرین برای تیم فولاد خوزستان به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها