کد خبر : 1644385 | 28 مهر 1398 ساعت 10:47 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت گواردیولا از تصمیمات VAR علیه سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از اینکه یک ضربه پنالتی در پیروزی 2-0 مقابل کریستال پالاس برای تیمش گرفته نشد، ابراز ناراحتی کرد.

عصبانیت گواردیولا از تصمیمات VAR علیه سیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در یکی دو فصل اخیر چند بار از تصمیمات VAR  متضرر شده؛ از جمله در تساوی 2-2 این فصل مقابل تاتنهام که گل ثانیه های پایانی گابریل ژسوس به دلیل برخورد تصادفی توپ به دست آیمریک لاپورته، پذیرفته نشد.

در دیدار دیروز هم اگرچه سیتی با دو گل به پیروزی رسید، اما داور بازی، آنتونی تیلور، بعد از استفاده از VAR، برخورد ویلفرد زاها با کوین دی بروین را پنالتی تشخیص نداد.

هرچند این تصمیم روی سرنوشت بازی تاثیری نداشت و سیتی به سه امتیاز رسید اما گواردیولا را عصبانی کرد.

 

1444382

 

او در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به صحنه مشابهی در دیدار مقابل بورنموث، گفت:" این شیرجه است، آن شیرجه است. هر هفته و همیشه صحنه های مربوط به ما شیرجه است. مانند دیدار مقابل دیدار با بورنموث. اما مقابل تاتنهام، آن صحنه خطای هند بود. اما اینجا دوباره شیرجه بازیکن ما. البته من ناراحت هستم. سوال بعدی."

با توجه به مصدومیت و ناآمادگی ادامه دار مدافعان میانی سیتی، گواردیولا در دیدار دیروز از فرناندینیو و رودری، هافبک دفاعی اش، در قلب خط دفاعی استفاده کرد.

او در مورد نمایش این دو گفت:" از هر دو آنها بسیار متشکر هستم. بازی کردن مقابل مهاجمان پالاس، زاها، جوردن آیو، کریستین بنتکه و اندروس تاونزند، در پستی متفاوت کار راحتی نیست. آنها واقعا خوب کار کردند."

دیدگاه‌ها