کد خبر : 1644432 | 28 مهر 1398 ساعت 13:42 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مدیر رسانه‌ای سپاهان؛

سیرجانی‌ها راست می‌گویند پرواز برگشت را مهیا کنند

تیم فوتبال سپاهان برای بازی هفته هفتم لیگ برتر راهی کرمان شد تا از این شهر به سیرجان ‌برود.

سیرجانی‌ها راست می‌گویند پرواز برگشت را مهیا کنند

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان تیم سپاهان پیش از این سفر اعلام کردند به دلیل عدم موافقت فرودگاه سیرجان، قادر به پرواز مستقیم از اصفهان به این شهر نیستند اما سرپرست تیم گل‌گهر امروز اعلام‌ کرد، روز بیست و چهارم مهر این فرودگاه با درخواست شرکت هواپیمایی اسپانسر سپاهان موافقت کرده و سپاهانی‌ها خودشان این راه را انتخاب کرده‌اند.


سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان در این مورد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « براساس اعلام  شرکت هواپیمایی تابان، به خاطر اینکه هواپیمای ایرلاین تابان بزرگ و به اصطلاح پهن پیکر است و فرودگاه سیرجان امکانات آتش نشانی لازم را ندارد، مسئولان این فرودگاه با پرواز مستقیم ما مخالفت کردند. فایل صوتی مذاکرات آنها در هواپیمایی تابان موجود است. این شرکت تلاش زیادی کرد و حتی با رییس فرودگاه سیرجان هم گفت‌وگوهای لازم انجام شد اما به هرحال با پرواز مستقیم ما به سیرجان مخالفت کردند. به همین خاطر مجبور شدیم که از اصفهان‌به کرمان سفر کنیم و از آنجا به صورت زمینی راهی سیرجان شویم.»


قلیچ‌خانی در ادامه گفت: « اکنون که مدیر فرودگاه سیرجان این مساله را تکذیب کرده‌ و‌ معتقد است با درخواست ما موافقت شده، از او خواهشمندیم برای برگشت ما هماهنگی‌های لازم‌ را انجام دهند تا با پرواز مستقیم از سیرجان به اصفهان برگردیم.»

دیدگاه‌ها