کد خبر : 1644580 | 28 مهر 1398 ساعت 21:58 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سولسشر به اتهام کلوپ؛ هجومی بازی کردیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد از نمایش تیمش مقابل لیورپول رضایت دارد.

پاسخ سولسشر به اتهام کلوپ؛ هجومی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز با تک گل نیمه اول مارکوس راشفورد فاصله ای تا رقم زدن اولین شکست فصل لیورپول در لیگ برتر نداشتند، اما آدام لالانا در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند. در کل اوله گونار سولسشر معتقد است تیمش پیشرفت خوبی داشته و اینکه آنها به تساوی راضی نبوده اند نشانه خوبی است.

 

1444712

 

اوله گونار سولسشر گفت: "زمانی که به تلاش بازیکنان یونایتد برای اجرای برنامه های تاکتیکی نگاه می کنم معتقدم که نمی توان احساس ناامیدی داشت و بازیکنانم امروز عالی بازی کردند. شما می توانید آمادگی جسمانی بازیکنان یونایتد را مشاهده کنید و آنها هر روز بهتر و بهتر می شوند.

 

بازیکنانم در پایان بازی و در رختکن ناامید بودند که این نشانه خوبی است. آنها از کسب بک امتیاز مقابل لیورپول هیجان زده نیستند و به دنبال هر سه امتیاز این بازی بودند. لیورپول تیم خوبی است و در جریان بازی ما را به عقب هدایت کرد، اما من احساس نمی کنم آنها فرصت های زیادی را روی دروازه ایجاد کرده باشند. می توانستیم روی ضدحملات و در نیمه دوم به گل دوم هم دست یابیم و آن ارسال منجر به گل نیز باید دفاع می شد، اما چنین اتفاقاتی در برابر تیم های خوب برای شما هزینه دارد و امروز دو امتیازی که از دست دادیم هزینه همین اتفاق بود.

 

این نشانه پیشرفت خوبی برای یونایتد است. رویکرد هجومی تیم، نگرش و تمایل به پیروزی یونایتد در بازی امروز فوق العاده بوده است. باید با پرس بیشتر تیم های حریف را تحت فشار قرار دهیم و البته هواداران نیز امروز فوق العاده بودند."

 

سولسشر همچنین در پاسخ به یورگن کلوپ و اظهارنظر او در مورد سبک دفاعی بازی یونایتد گفت: من از تیم خواسته بودم هجومی بازی کند و فکر می کنم همین کار را نیز انجام دادیم.

 

دیدگاه‌ها