کد خبر : 1644584 | 28 مهر 1398 ساعت 22:07 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاطره‌انگیز احمد عبدالله در تبریز (عکس)

احمد عبدالله زاده روزی خاطره انگیز را در تبریز سپری کرد و موفق شد در نهمین فصل حضورش در لیگ برتر، اولین گل خود را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان امروز در تبریز موفق شد تا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ماشین سازی به پیروزی برسد، ایوب والی دو و احمد عبدالله زاده یک بار برای تیم نکونام در این دیدار گلزنی کردند.
احمد عبداله زاده در لیگ دوازدهم و زمانی که جلالی مربی فولاد بود، برای فولاد نزدیک به ۱۰۰ دقیقه به میدان رفت، در لیگ سیزدهم و چهاردهم اما حسین فرکی به او فرصت کافی نداد تا استعداد وی در زمان حضور اسکوچیچ شکوفا شود و به تیم ملی نیز دعوت شود.

 

ماجرای کارت پایان خدمت اما یک وقفه در فوتبال وی ایجاد کرد ولی نمایش او در تراکتور و سپس فولاد و بعد از آن نساجی قابل قبول بود. او در این فصل پس از حضور نکونام که فصل قبل همراه او در نساجی بود، به فولاد بازگشت تا با پیراهن تیمی که در آن رشد کرده به میدان برود.

 

1444735

 

1444734

 

او امروز اما نمایش فوق العاده ای داشت، او یک بار دروازه حیدری را باز کرد که این اولین گل عبدالله زاده در نهمین فصل حضور وی در لیگ برتر بود. او روی گل سوم نیز موثر بود، ضربه برگردون وی پس از برخورد به مدافع به والی رسید تا او سومین گل قرمز های اهواز را بزند. قطعا امروز هیچگاه از خاطر عبدالله زاده نخواهد رفت و تا همیشه از امروز و گلی که به زیبایی و البته با چاشنی شانس زد یاد می کند.

دیدگاه‌ها