کد خبر : 1644587 | 28 مهر 1398 ساعت 22:19 | 72.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: کلوپ گوشت می خواست، ماهی نصیبش شد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد به تمجید از عملکرد این تیم مقابل لیورپول پرداخت.

مورینیو: کلوپ گوشت می خواست، ماهی نصیبش شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید لیورپول از بخت بیشتری برای پیروزی در دیدار برابر منچستریونایتد برخوردار است، آنها در دقایق پایانی به گل تساوی رسیده و از شکست در اولدترافورد گریختند. ژوزه مورینیو پس از پایان بازی در استودیوی اسکای اسپورتس به تفسیر بازی پرداخته و مدعی شد یورگن کلوپ در پایان بازی ناامید بوده است.

 

1439631

 

ژوزه مورینیو گفت: "لیورپول در 20 دقیقه آخر بازی برای یونایتد مشکل ساز شده و با تعداد نفرات بیشتری در محوطه حضور پیدا کرد. اما در کل این نتیجه با توجه به عملکرد یونایتد، برای سولسشر و بازیکنانش ناامید کننده است. در آغاز بازی از یونایتد انتظار داشتیم با تمام وجود بازی کنند، اما آنها نمایشی فراتر از انتظار داشته و با برنامه ریزی و سازماندهی در زمین حاضر شدند.

 

در پایان بازی لیورپول بهتر بود و نتیجه نیز منصفانه است، اما اگر من جای سولسشر بودم به تیمم افتخار می کردم اما ناامید هم بودم. یورگن کلوپ این منوی غذا را دوست نداشت زیرا او گوشت را دوست دارد و ماهی نصیبش شد. یونایتد با محدودیت هایی که در حال حاضر دارد، با 5 دفاع در عقب بازی کرد، آنها محکم بودند و شانس انتقال نمی دادند و یورگن کلوپ از این فهرست خوشش نمی آید.

 

یورگن کلوپ از این شرایط ناراضی است زیرا تیم او فرصت بسیار خوبی برای کسب پیروزی در اولدترافورد که استادیوم خاصی است پیدا کرده بود، اما موفق به کسب سه امتیاز نشد."

دیدگاه‌ها