کد خبر : 1644742 | 29 مهر 1398 ساعت 17:30 | 85.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلی که نیمکت تراکتور را منفجر کرد؛

میم مثل مارادونا- میم مثل میمبلا!

شوت تماشایی مارادونای پرو به تور دروازه حریف نشست تا قفل دروازه میزبان شکسته و این مقدمه ای بر گلباران نساجی توسط تراکتور شود.

میم مثل مارادونا- میم مثل میمبلا!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر جذب یک هافبک از آمریکای جنوبی با لقب «مارادونای پرو» اغراق آمیز به نظر می‌رسید اما ویلیان میمبلا حالا ثابت کرده که از تکنیک خوبی بهره می‌برد و علاوه بر آن، در شوت‌زنی هم مهارت دارد. او که در بازی با پرسپولیس تا آستانه فرو ریختن دروازه بیرانوند پیش رفت، در بازی های قبلی تیم تراکتور نیز درخشید اما برای گلزنی 7 هفته تراکتوری ها را منتظر نگه داشت تا سرانجام با شوتی تماشایی آن ها را به آسمان بفرستد.

 

در دقیقه 52 او از فاصله‌ی نزدیک به 40 متری پشت توپ ایستاد و با ضربه ای محکم توپ را به سمت دروازه نساجی فرستاد. توپ در مقابل دروازه میرزازاد به زمین خورد و مهار آن برای دروازه بان سخت و باعث شد تا وارد دروازه شود. این گل که نخستین گل ویلیان میمبلا بود، قفل دروازه نساجی را هم شکست و سبب شد تا در ادامه تراکتوری ها پیروزی خود را قطعیت بخشند.

 

1444984

 

1444988

 

1444985

 

1444987

 

1444986

 

1444989

 

1444990

 

این گل در حالی به ثمر رسید که شاید خود هواداران تراکتور نیز تصور نمی کردند که میمبلا بتواند از آن فاصله دروازه را باز کند. اما پس از این که توپ وارد دروازه شد، اندک هواداران تراکتور به شدت خوشحالی کردند و سر از پا نمی شناختند. نیمکت تراکتور نیز وضعیت عجیبی داشت و همه بازیکنان و اعضای تیم به زمین آمده و در شادی گل میمبلا شرکت کردند.

 

میمبلا علاوه بر این گل، نمایش قابل قبولی را ارائه کرد و به خصوص در حرکات تکنیکی موثر نشان داد. شاید اگر دقت بیشتری داشت، می توانست در امر گلسازی نیز مشارکت کند. نکته قابل توجه درباره این ستاره شباهت عجیب چهره و نمایش فنی اش به دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین است. او از مارادونای 165 سانتی متری، شش سانت بلندتر است اما مثل او به دل مدافعان زده و با دریبل ها و استارت های انفجاری مدافعان حریف را مقهور خود می‌کند.

 

دیگو مارادونا در دهمین فصل بازی به تیم ناپولی پیوست و این آغازی شد بر درخشش های او در ایتالیا. دیگو که از حاشیه های زندگی شخصی در بارسلونا و بوکا جونیورز خسته شده بود، با این انتقال دوران جدیدی را در فوتبال خود رقم زد و بهترین سال های تیم آسمانی پوش ناپل را نیز به وجود آورد و اکنون نیز از وی به عنوان یک اسطوره در این شهر یاد می‌شود. حالا میمبلا نیز در دهمین سال دوران حرفه ای فوتبالش به ایران آمده و می‌خواهد یک بازیکن برجسته در تیمی باشد که تنها به یک چیز می‌اندیشد؛ برد و قهرمانی.

 

 

نویسنده: محمد همتی

عکس از: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها