کد خبر : 1644815 | 29 مهر 1398 ساعت 21:13 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

کانسلو: شانس سیتی برای قهرمانی بیش از یووه نیست

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی پپ گواردیولا را بهترین سرمربی دنیایی فوتبال توصیف کرد.

کانسلو: شانس سیتی برای قهرمانی بیش از یووه نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها فردا شب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی در لیگ قهرمانان در استادیوم اتحاد به مصاف آتالانتا خواهند رفت و ژائو کانسلو در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد دیداری دشوار در انتظار سیتی است و آنها باید مراقب رقیب ایتالیایی خود باشند.

 

ژائو کانسلو گفت: "آتالانتا یک تیم بسیار قدرتمند از نظر فیزیکی بوده و خیلی خوب فشار می آورد. آتالانتا بازیکنانی دارند که از نظر فنی بسیار قوی هستند و من معتقدم مسابقه خیلی دشوار در انتظار سیتی خواهد بود و ما باید بسیار مراقب باشیم.

 

1445069

 

برای یادگیری هر چه بیشتر راهی منچسترسیتی شده ام. پپ گواردیولا بهترین سرمربی دنیای فوتبال است، مدتی طول کشید تا مسائل جدید را بیاموزم، اما مهم این است که تیم برنده می شود. از اینکه منتظر ماندم تا فرصت بازی کردن به من برسد خوشحالم و سعی کردم از شانس خود استفاده کنم.

 

در آخرین بازی، ما مدافعان مرکزی اصلی خود را در اختیار نداشتیم، اما رودری و فرناندینیو دو بازیکن فوق العاده هستند. برای من گواردیولا بهترین سرمربی دنیایی فوتبال است. من برای آموختن به اینجا آمده ام و فکر می کنم وقتی برای گواردیولا بازی می کنم، همیشه چیزی جدید یاد می گیرم.

 

من از کودکی قصد داشتم در لیگ قهرمانان موفق شوم. من به اینجا آمده ام زیرا سبک بازی سیتی به نوع فوتبال من شبیه است. سیتی یکی از تیم هایی است که می تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، اما به نظر من سیتی شانس بیشتری نسبت به یوونتوس ندارد و آنها دو تیم بسیار قدرتمند هستند."

دیدگاه‌ها