کد خبر : 1644828 | 29 مهر 1398 ساعت 21:56 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل جدید در مورد پرونده تجاوز؛ تطابق DNA رونالدو!

حواشی پرونده اتهام تجاوز به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس تمامی ندارد.

مشکل جدید در مورد پرونده تجاوز؛ تطابق DNA رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل بود که کاترین مایورگا، زن آمریکایی مدعی شد در سال 2009 و در یک هتل در لاس وگاس از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته و این پرونده حواشی فراوانی برای برنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال ایجاد کرد.

 

1443796

 

البته در ادامه کاترین مایورگا و وکلایش قادر به اثبات ادعای خود نبودند و تنها پرداخت مبلغ در حدود 350 هزار دلار از سوی رونالدو به وی ثابت شد که ستاره پرتغالی در این خصوص مدعی شد این رقم تنها برای سکوت کاترین مایورگا در مورد پرونده بوده و دلیلی مبنی بر پذیرش این اتهام نمی شود.

 

اما حالا نشریه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد DNA کریستیانو رونالدو با شواهد و مدارک جمع آوری شده در پرونده تجاوز علیه وی در آمریکا مطابقت داشته است. در میان 100 ایمیل ارسال شده بین پلیس و دادستان جنایی در آمریکا، کارآگاه لاس وگاس جفری گایر مدعی شد که آزمایش DNA انجام شده با DNA کریستیانو رونالدو همسان بوده است.

 

با این حال با توجه به عدم وجود مدارک کافی ارائه شده به دادگاه، این پرونده چندی قبل بسته شده و ستاره پرتغالی نیز از اتهامات مبرا شد، اما به نظر می رسد حواشی این پرونده قرار است همچنان گریبان‌گیر کریستیانو رونالدو باشد.

دیدگاه‌ها