کد خبر : 1644848 | 29 مهر 1398 ساعت 23:51 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان؛

اولین مدال ایران در سیزم توسط بذری

احمد بذری در رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان به مدال برنز دست یافت و اولین مدال کاروان ایران در این رشته را دشت کرد.

اولین مدال ایران در سیزم توسط بذری

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان از امروز(دوشنبه) در شهر ووهان چین برگزار شد و احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

 

نتایج کشتی‌گیران ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم «مهران شیخی» در دیدار نخست با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب «کیم هان سونگ» دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل «واسیلی شوپتار» از اوکراین، شیخی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم «احمد بذری» در مبارزه نخست مقابل «آرتور نایفونوف» دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، در گروه بازنده‌ها قرار گرفت.

 

وی در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل «لی سئونگ دانگ» از کره جنوبی به پیروزی رسید و در کشتی بعد با نتیجه ۷ بر ۲  «احمد آیبویف» از فرانسه را مغلوب کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد. بذری در این دیدار مقابل «آدیلت داولومبایف» دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از قزاقستان با نتیجه ۱۴ بر ۵ پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

 

«محمدحسین محمدیان» و «یدالله محبی» نمایندگان ایران در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (سه شنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به شرکت دادن ۴ کشتی گیر در هر رشته است.

 

بازی‌های نظامیان جهان از ۲۵ مهر در ووهان چین در حال برگزاری است.

 

دیدگاه‌ها