کد خبر : 1644900 | 30 مهر 1398 ساعت 11:46 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های پاراتیر و کمان قهرمانی آسیا در تایلند کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و تنها یک کماندار در کامپوند مردان به مرحله فینال راه پیدا کرد.

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های پاراتیر و کمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند که تنها هادی نوری در کامپوند مردان توانست به فینال قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

 

در دومین روز از رقابت های پاراتیر و کمان قهرمانی آسیا و در دور نخست حذفی کامپوند مردان، هادی نوری با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۱ نماینده عراق را شکست داد، در دور دوم حذفی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ برابر کماندار ویتنام به پیروزی رسید و در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۸ نماینده پارالمپیک را شکست داد. وی در نیمه نهایی برابر کماندار مالزی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۶ به برتری رسید و فینالیست شد.

 

وی در دیدار فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

 

همچنین مریم یاورپور در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۲۶ برابر کمانداری از اندونزی به برتری رسید، در دور دوم با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۱ برابر نماینده چین شکست خورد و حذف شد.


در مادهW۱ و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مجید کاکوش با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۴ برابر محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان به برتری رسید.

 

وی در دیدار نیمه نهایی برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۸ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. زندی در رده بندی با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۸ مغلوب کمانداری از چین شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

این مسابقات با هدف کسب سهمیه انفرادی پارالمپیک توکیو در رشته های ریکرو، کامپوند و w۱ در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

 

دیدگاه‌ها