کد خبر : 1644961 | 30 مهر 1398 ساعت 15:22 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اخراجی روسفید شد

توپ طلا و اعاده حیثیت از لوپتگی پس از یک سال

روز گذشته فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا اعلام شد که در آن تنها نام دو بازیکن رئال به چشم می خورد. اتفاقی بی سابقه در 6 سال گذشته.

توپ طلا و اعاده حیثیت از لوپتگی پس از یک سال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، فهرست نامزدهای اولیه توپ طلا به خوبی نمایانگر وضعیت فعلی رئال مادرید است. عملکرد بسیار بد این تیم در یک سال گذشته (فصل گذشته و ابتدای فصل جاری) باعث شد تا تنها نام دو بازیکن رئال در فهرست 30 نامزد اولیه توپ طلا دیده شود. ادن هازادرد و کریم بنزما نماینده های رئال هستند اما باید به این نکته توجه داشت که هازارد تابستان به رئال اضافه شده و در واقع تنها کریم بنزما نماینده حقیقی رئال در این فهرست است.

 

 

1360372

 

 

جالب تر اینکه سال گذشته در چنین روزهایی (29 اکتبر) رئال طی بیانیه ای خبر از اخراج خولن لوپتگی داد. او که برای رسیدن به نیمکت رئال اخراج از تیم ملی اسپانیا را به جان خریده بود، پس از شکست 5-1 از بارسا که تکمیل کننده چندین بازی بدون برد این تیم بود، از سمت خود بر کنار شد.

در بیانیه رئال علاوه بر کسب نتایج ضعیف یک دلیل اصلی دیگر برای اخراج لوپتگی ذکر شده بود؛ اینکه نتایج به دست آمده تناسبی با کیفیت کنونی تیم ندارد. سران رئال به حضور 8 بازیکن در فهرست اولیه توپ طلا اشاره داشتند. هشت بازیکنی که در واقع به دلیل عملکرد خوب شان در فصل 18-2017 و نیز جام جهانی 2018 توانسته بودند در فهرست اولیه توپ طلا قرار بگیرند ولی در شروع فصل گذشته با روزهای اوج خود فاصله بسیاری داشتند و در واقع یکی از دلایل نتایج بد رئال با لوپتگی همین بازیکنان بودند اما سران رئال دیدگاهی دیگر داشتند.

 

 

1445267

 

 

مهمتر از همه اینکه امسال نام لوکا مودریچ در میان 30 نامزد اولیه توپ طلا هم دیده نمی شود. برنده توپ طلای 2018 به قدری از روزهای اوج خود فاصله گرفته که امسال هیچ شانسی برای تکرار موفقیت خود ندارد. این برای اولین بار در تاریخ است که برنده توپ طلا در فهرست اولیه سال بعد نیز قرار نمی گیرد.

آخرین بار که رئال تنها دو نماینده در فهرست اولیه داشت به سال 2013 و زمان حضور مورینیو بر می گردد که رونالدو و بیل در میان نامزدهای اولیه قرار گرفتند. رئال فصل 13-2012 را نیز مثل فصل گذشته بدون جام به اتمام رسانده بود.

 

 

1406605

 

دیدگاه‌ها