کد خبر : 1644963 | 30 مهر 1398 ساعت 15:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: صد درصد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌رسیم

شهر خودرو چیزی برای از دست دادن نداشت

مدافع جوان و آینده دار شهر خودرویی ها معتقد است زوج او و مرادمند یکی از بهترین زوج‌های دفاعی در لیگ برتر ایران است.

شهر خودرو چیزی برای از دست دادن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی را می‌توان از باثبات‌ترین بازیکنان حاضر در دو فصل اخیر فوتبال ایران دانست. او که از بی سر و صداترین فوتبالیست‌های حال حاضر در لیگ برتر محسوب می‌شود خیلی سخت به مصاحبه می‌پردازد تا اینکه او را در دانشگاه و بین دو کلاس پیدا کردیم و با او درباره وضعیت شهر خودرو به صحبت پرداختیم.

 

او درباره پیروزی در دیدار روز گذشته پس از شکست در جام حذفی گفت: ما نباید آن بازی را از دست می‌دادیم اما متأسفانه روی یک موقعیت توانستند دروازه ما را باز کنند. هر آنچه که بود آن بازی گذشت و ما باید به ادامه بازی‌های لیگ فکر می‌کردیم. در بازی دیروز هم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به همین دلیل همه هم‌ و غم خودمان را برای برد در بازی  با ذوب‌آهن گذاشته بودیم.

 

1445297

 

مدافع شهر خودرو درباره دیدار برابر ذوب‌آهن ادامه داد: ما برای این بازی می‌دانستیم ذوبی‌ها هم زخم‌خورده هستند و می‌آیند تا در خانه برابر ما به پیروزی برسند به همین دلیل بازی سختی را از سر گذراندیم. ما وقتی جام حذفی را از دست دادیم هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های لیگ و آسیا کارمان را موفق به‌پیش ببریم.

 

نعمتی در ادامه گفت: وقتی آن بازی‌ها برای ما تمام شد تصمیم گرفتیم در دیدار ذوب‌آهن حمله کنیم تا بتوانیم صدر جدول را به‌دست بیاوریم و خدا را شکر که موفق شدیم با یک بازی کم نقص به‌عنوان تیم برنده زمین را ترک کنیم. امیدوارم برای بازی‌های بعدی هم با همین انگیزه بازی کنیم و بتوانیم به‌ حقمان که قهرمانی در لیگ برتر است برسیم.

 

او درباره تیم شهر خودرو در لیگ هجدهم و نوزدهم گفت: ما سال قبل هم می‌توانستیم با حضور در رده‌های بالاتر به‌طور مستقیم خودمان را به آسیا برسانیم اما کمی بدشانسی آوردیم. اما فکر می‌کنم امسال بتوانیم همه آن بدشانسی‌ها را جبران کنیم. به‌ هر حال تیم ما اکنون هماهنگ‌تر از سال قبل است و این به ما در بازی‌های مختلف کمک زیادی می‌کند. در آسیا هم شک نکنید که می‌توانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسیم.

 

نعمتی درباره زوج خود در قلب خط دفاعی شهر خودرو گفت: من با حسین آقا (مرادمند) زوج خط دفاعی تیم را تشکیل می‌دهیم و خوشحالم که از ابتدای حضور در تیم در کنار او بودم. خدا را شکر هماهنگی بالایی با هم داریم و اینکه او به من کمک زیادی تاکنون کرده است باعث می‌شود تا با او راحت باشم.

 

مدافع مشهدی‌ها درباره احتمال دعوت به اردوی تیم ملی نیز گفت: به‌ هر حال حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم اگر دعوت شدم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و به همین دلیل باید بازی در شهر خودرو را در اولویت خودم قرار دهم چرا که در صورت موفقیت شهر خودرو بازیکنان امثال من هم می‌توانند خود را بیشتر نشان دهند.

 

نعمتی در پایان درباره حسرت های خود در لیگ فعلی گفت: در لیگ امسال در بازی هایی که به میدان رفتیم سه حسرت برای من باقی ماند. اولی گلی بود که در دیدار فولاد دریافت کردیم و دومی گلی که در مسجدسلیمان خوردیم و بازی مساوی شد و سومی هم همین دیدار جام حذفی بود. دیداری که حریف ما از یک موقعیت خود استفاده کرد.

 

دیدگاه‌ها