کد خبر : 1644964 | 30 مهر 1398 ساعت 15:31 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

ال تیگره همچنان مصدوم

غیبت خرید تابستانی بزرگ گالاتاسرای مقابل رئال؟

رادامل فالکائو خرید بزرگ تابستانی گالاتاسرای به دلیل مصدومیت نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند و احتمال حضور او برابر رئال اندک است.

غیبت خرید تابستانی بزرگ گالاتاسرای مقابل رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی گالاتاسرای حالا برای مدت 20 روز است که به علت مصدومیت از ناحیه تاندون پای خود در تمرینات تیم ترکیه ای شرکت نکرده است. اگر چه باشگاه گالاتاسرای بر بازگشت هر چه سریع تر این بازیکن تاکید کرده بود اما وضعیت او هنوز هم خیلی خوب به نظر نمی رسد.

فاتح تریم اما همه پیش بینی ها در مورد حضور فالکائو در دیدار مقابل رئال مادرید را در هاله ای از ابهام قرار داد. او در نشست خبری پیش از این دیدار درباره حضور فالکائو در بازی امشب گفت:" باید با رادامل صحبت کنم." تا به نوعی زیدان، سرمربی حریف را دچار یک سردرگمی کند.

 

 

1445269

 


تریم اما می تواند در صورت غیبت فالکائو روی فلورین آندونه حساب ویژه ای باز کند. او در لیگ ترکیه برای تیمش عملکرد خوبی داشته اما با این وجود هواداران گالاتاسرای باز هم خواستار حضور فالکائو در بازی امشب هستند. 
فالکائو یک ماه قبل در دربی استانبول مقابل فنرباغچه عملکردی خنثی داشت. همچنین این کلمبیایی از ابتدای حضورش در این تیم ترکیه ای تنها موفق به ثبت یک گل شده است. 
با همه این ها و با توجه به این که فالکائو حتی در یک جلسه تمرینی تیمش هم حضور نداشته است، غیبتش در بازی امشب مقابل رئال قطعی به نظر می رسد؛ با این وجود فاتح تریم ترجیح داد تا لحظه شروع بازی حضور این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار دهد.

دیدگاه‌ها