کد خبر : 1645039 | 30 مهر 1398 ساعت 21:48 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کلمنت لانگله: بازی دشواری در انتظار بارسلونا خواهد بود

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا به تمجید از رقیب فردا شب آبی اناری ها پرداخت.

کلمنت لانگله: بازی دشواری در انتظار بارسلونا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه اسلاویا پراگ مهمان این تیم است و کلمنت لانگله در نشست خبری پیش از این دیدار، اسلاویا را رقیبی دشوار تلقی کرده و همچنین در مورد تعویق ال کلاسیکو نیز صحبت کرد.

 

دیدار با اسلاویا پراگ: ما می دانستیم که اسلاویا تیمی رقابت جو است، اما بعد از تماشای بازی های این تیم مقابل دورتموند و اینتر دریافتیم آنها حریفی خطرناک بوده و با تعداد نفرات زیادی حمله می کنند. احترام زیادی برای اسلاویا قائل هستیم و می دانیم دیداری همانند بازی با ایبار در انتظار ما خواهد بود، اما بارسلونا برای این دیدار برنامه دارد.

 

1431232

 

از سرمربی اسلاویا به خاطر تعاریفش از من تشکر می کنم. فکر می کنم می توانم بیشتر تلاش کنم، من 24 سال دارم و فکر می کنم می توانم بیشتر رشد کنم. ما مدافعان طبیعتا زمانیکه کلین شیت می کنیم بیشتر خوشحالیم تا زمانیکه حتی یک بار دروازه باز شود. شرایط ما اخیرا از نظر فیزیکی بهبود یافته و به تدریج در حال رسیدن به شرایط خوب فصل گذشته هستیم.

 

درخشش آنتوان گریزمان: عثمان دمبله استعداد زیادی دارد و در بازی های زیادی به میدان خواهد رفت، اما آنتوان گریزمان نیز مقابل ایبار بسیار خوب بازی کرد و در نهایت در مورد ترکیب سرمربی تصمیم خواهد گرفت. هیچ کسی دیگر نمی تواند در مورد گریزمان چیزی بگوید و من از شرایط خوشحال هستم. من در فرانسه گفتم که هیچ مورد خاصی در رابطه با گریزمان وجود ندارد و او به درستی این موضوع را اثبات کرد.

 

تعویق دیدار برابر رئال مادرید: ما در شرایط خوبی هستیم اما ال کلاسیکو بازی متفاوتی است و هیچ چیزی از جمله بازی کردن در ماه دسامبر شرایط را تغییر نمی دهد.

دیدگاه‌ها