کد خبر : 1645080 | 01 آبان 1398 ساعت 01:27 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: ریسک کردم و پیروز شدیم

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد حسن تیمش در بازی امشب عدم از دست دادن تمرکز بوده است.

ساری: ریسک کردم و پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب تا دقیقه 76 با یک گل از لوکوموتیو در تورین عقب بود، اما به یکباره پائولو دیبالا در عرض چند دقیقه دو بار موفق به گلزنی شده و سند پیروزی یووه را امضا کرد. مائوریتسیو ساری از رویکرد تیمش دفاع کرده و با توجه به توالی مسابقات، چنین روندی را طبیعی توصیف می کند.

 

مائوریتسیو ساری گفت: من فکر می کنم ما خیلی خوب کار کردیم و تمرکز خود را از دست ندادیم. ما صبور بودیم و توپ را به خوبی حرکت دادیم. این حس را داشتیم که می توانیم بازی را به سود خود تمام کنیم، اما علیرغم 28 شوت به دروازه حریف استرس داشتیم.

 

1439505

 

لوکوموتیو در نیمه اول با کندی و سپس سریع بازی کرد، در حالی که ما در کل بازی بسیار کند بودیم حضور گونسالو ایگواین در نیمه دوم؟ احساس کردیم که لوکوموتیو دیگر توان ضدحمله زدن ندارد، بنابراین من ریسک کرده و ایگواین و آدریان رابیوت را با رودریگو بنتانکور همزمان وارد زمین کردم.

 

متاسفانه سیستم بازی یوونتوس به شکلی است که تمایل داریم بیشتر به سمت مرکز متمایل شویم، اما در نیمه دوم ما سعی کردیم بیشتر به سمت راست حرکت کنیم. دیبالا بیشتر تمایل به حرکت به سمت راست دارد و گاهی ما یک بعدی بازی می کنیم که باید روی این موضوع کار کنیم.

 

من فکر نمی کنم که به هیچ وجه رویکرد اشتباهی داشتیم. ما فقط در نیمه اول کمی کند بودیم و از نظر جسمی خیلی آماده نشان ندادیم. ما هر سه روز یکبار بازی می کنیم و چنین اشتباهاتی می تواند رخ دهد."

دیدگاه‌ها