کد خبر : 1645109 | 01 آبان 1398 ساعت 10:05 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: امباپه می داند که از بازی کردن بدون او متنفرم

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل کلوب بروژ از عملکرد شاگردان خود به ویژه کیلیان امباپه تمجید کرد.

توخل: امباپه می داند که از بازی کردن بدون او متنفرم 

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در ادامه روند فوق العاده خود در لیگ قهرمانان اروپا دیشب موفق شد با نتیجه قاطع 5-0 کلوب بروژ را شکست دهد. شاگردان توماس توخل در دو بازی قبلی خود نیز به راحتی از سد تیم های رئال مادرید و گالاتاسرای عبور کرده بودند. پی اس جی حالا با 9 امتیاز و با اقتدار در صدر جدول گروه خود قرار گرفته و با پیروزی در دیدار دیشب حالا شانسش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان افزایش یافته است.

 

1445505


توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از این دیدار درباره پیروزی تیمش صحبت کرد و گفت:" تا پیش از به ثمر رساندن گل دوم با مشکلات زیادی روبه رو شدیم. کلوب بروژ در تمام نقاط زمین بازی فشرده ای از خود ارائه می داد اما بعد از گل دوم ما، شرایط تغییر کرد و توانستیم فضای بیشتری برای حملات خود پیدا کنیم. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی ارائه ندادیم با این وجود توان و باور فوق العاده ای از خود نشان دادیم و هرگز تسلیم نشدیم. پیروزی با نتیجه 5-0 بی نظیر است و من از عملکرد بازیکنانم و این پیروزی بی نهایت خوشحال هستم."

 

1445506


توخل در ادامه درباره عملکرد کیلیان امباپه که در بازی دیشب موفق به ثبت هتریک شد، گفت:" کیلیان به خوبی می داند که از بازی کردن بدون او متنفر هستم و همیشه دوست دارم که او در ترکیب اصلی باشد. امباپه از یک مصدومیت رنج می برد که رفته رفته بهتر شد و در ابتدای هفته نیز 15 دقیقه مقابل نیس حضور داشت. واقعا حضور 90 دقیقه ای او در بازی امشب ممکن نبود و ما نمی توانستیم روی او ریسک کنیم. کیفیت کیلیان برای ما ثابت شده است و من احمق نیستم که بخواهم او را بابت این موضوع امتحان کنم."

 

دیدگاه‌ها