کد خبر : 1645110 | 01 آبان 1398 ساعت 10:08 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

از احمد الکاف عمانی تا محمدتقی جعفری سنگاپوری

جنجال های تمام نشدنی داوری در ACL 2019

معرفی فینالیست غرب قاره آسیا در ACL2019 با جنجال های داوری بسیار زیادی همراه بود تا انتقادات از سطح پایین قضاوت ها و عدم حضور VAR به اوج خود برسد.

جنجال های تمام نشدنی داوری در ACL 2019

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته بعد از جنجال های داوری رقم خورده در ورزشگاه حمد بن جاسم دوحه با سوت های عجیبی که احمد الکاف عمانی به صدا در آورد این بار نوبت به محمدتقی جعفری از سنگاپور رسید تا در بازی برگشت دوباره آتش زیر خاکستر را شعله ور و انتقادات از سطح داوری مهم ترین تورنمنت باشگاهی آسیا را به بالاترین حد خود برساند.


بسیاری از رسانه های مهم خبری و تلویزیونی حاشیه خلیج فارس دیشب با به صدا درآمدن سوت پایان بازی الهلال با السد و برتری 6-5 قهرمان عربستان مقابل قهرمان قطر به انتقاد از تصمیمات سرنوشت ساز اما اشتباه داور سنگاپوری پرداخته و مدعی شدند محمدتقی جعفری اشتباهات فاحش بسیار زیادی برای هر دو تیم به خصوص السد داشت.


آنالیز تک تک صحنه های مشکوک داوری به مهم ترین سوژه کارشناسان حاضر در این رسانه ها و شبکه های تلویزیونی تبدیل شد تا جایی که الکاس، بین اسپورت، سعودی اسپورت، ابوظبی اسپورت و ... نزدیک به یک تا دوساعت به بررسی این صحنه ها پرداخته و در نهایت مشخص شد در یک صحنه الهلال و در سه صحنه کلیدی از بازی السدی ها مقهور تصمیمات نادرست داوری شده اند.

 

1445509

 

مهم ترین انتقاد از داور سنگاپوری در بازی دیشب به اشتباه او در اعلام پنالتی برای السد روی اکرم عفیف بود که به اذعان کارشناسان خطا بیرون محوطه جریمه رقم خورد.

 

1445510

 

در نیمه دوم بازی خوخی بوعلام در موقعیتی خطرناک برای الهلالی ها توپ را با دست به شکل اسپک در والیبال دفع کرد اما داور کارت زرد دوم را به او نشان نداد تا اخراج شود.

دیدگاه‌ها