کد خبر : 1645162 | 01 آبان 1398 ساعت 13:34 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در اصفهان؛ 

سپاهان دوباره به فولادشهر کوچ می کند!

شرایط نامساعد چمن ورزشگاه نقش جهان سبب شد تا درنهایت مدیران باشگاه تصمیم به تغییر محل بازی های خانگی تیمشان بگیرند.

سپاهان دوباره به فولادشهر کوچ می کند! 

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان از هفته های میانی لیگ شانزدهم مورد بهره برداری قرار گرفت؛ زمانی که عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بود.

 

از آن سال تا حالا که به هفته هشتم لیگ نوزدهم رسیده ایم، تاکنون سه مربی دیگر پس از ویسی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازی کرده اند. از کرانچار و منصور ابراهیم زاده که نتوانستند نتایج خوبی با این تیم کسب کنند تا امیرقلعه نویی که تیم را تا پایان هفته هفتم لیگ به صدر جدول رسانده است؛ اما همه این مربی ها و بازیکنانی که طی سه سال اخیر با یک مشکل مشترک دست به گریبان بوده اند و آن هم چمن ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان است.

 

1445602

 

مهم ترین مشکل چمن ورزشگاه سر بودن و کنده شدن آن است و این موضوع کار بازیکنان را برای انجام کارهای انفرادی و تیمی دشوار می کند. تصاویری که از نقش جهان به خصوص در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم، هجدهم و حتی نوزدهم منتشر شده، این مشکل را نشان می دهد و بارها طی این مدت در اینباره صحبت شده است.

 

سال گذشته سپاهان در دو دیدار ابتدایی اش برابر صنعت نفت آبادان و پیکان با این مشکل مواجه بود و هر دو بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دو تساوی ای که امتیازاتش در هفته های پایانی می توانست به کار سپاهانی ها بیاید.

 

حالا امیرقلعه نویی و مدیران باشگاه تصمیم نهایی را گرفته اند و می خواهند بار دیگر به ورزشگاه فولادشهر بازگردند و تا رفع مشکل چمن نقش جهان در فولادشهر بازی کنند.

 

سپاهانی ها پیش تر نیز سال ها طی دوران بازسازی نقش جهان که در کمال تعجب 10 سال طول کشید،  در فولادشهر بازی می کردند و سه قهرمانی لیگ را نیز در این شهر جشن گرفته اند.

 

1445600

دیدگاه‌ها