کد خبر : 1645167 | 01 آبان 1398 ساعت 13:50 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات گیگز از جهش رونالدو در منچستریونایتد

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد می‌گوید کریستیانو رونالدو در ماه‌های اول حضور در یونایتد با مشکل مواجه بوده ولی بعد از مدتی با پیشرفتی سریع به یار کلیدی شیاطین سرخ تبدیل می‌شود.

خاطرات گیگز از جهش رونالدو در منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد با اشاره به دوران حضور کریستیانو رونالدو در این تیم می‌گوید رونالدو در ماه‌های اول حضور در این تیم شرایط خوبی نداشته ولی با پیشرفتی ناگهانی و بسیار سریع به یکی از کلیدهای موفقیت شیاطین سرخ و یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است.

 

1445598

 

گیگز به روزهایی اشاره میکند که رونالدوی جوان در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد آمده بوده و با اینکه گران‌ترین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر تا آن زمان بوده ولی نمی‌توانسته انتظارات را برآورده کند.

 

رایان گیگز در این باره گفت:" آن روزها نمی‌شد حدس زد که رونالدو یکی از بزرگترین گلزنان تاریخ خواهد شد. اصلا نمی‌شد. هر وقت توپ را بدست می‌آورد خیلی زیاد دریبل می‌زد و بعد هم خودش را زمین می‌انداخت. بله او در یونایتد شروع سختی داشت".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" ولی ناگهان همه چیز تغییر کرد و اوضاع طوری شد که همه می‌گفتند فقط توپ را به کریستیانو بسپارید. حتی در یونایتدی که ستاره‌هایی مثل توز، اسکولز و رونی را داشت کریستیانو به نقطه ثقل تیم تبدیل شده بود".

 

دیدگاه‌ها