کد خبر : 1645170 | 01 آبان 1398 ساعت 14:03 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بررسی کمیته استیناف

فولاد هفتمین تیم حرفه‌ای فوتبال ایران

با اعلام نایب رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای، باشگاه فولاد خوزستان صادر شد.

فولاد هفتمین تیم حرفه‌ای فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام بررسی های لازم و صدور مجوز حرفه ای برای شش باشگاه، دو باشگاه فولاد خوزستان و سایپا تهران به نتیجه اعلام شده اعتراض داشتند و به همین دلیل کمیته استیناف برای رسیدگی به اعتراض آنها پا به میدان گذاشت و امروز نیز رای نهایی در این باره را اعلام کرد. 

 

با بررسی کمیته استیناف، استعلام هایی در این بار انجام شد و در نهایت صورت جلسه شد تا رای نهایی درباره دو تیم اعلام شود و در نهایت کاظم اولیایی، نایب رئیس کمیته استیناف در این باره امروز اعلام موضع کرد. 

 

اولیایی در صحبت های خود درباره این دو تیم گفت: در صورت جلسه ای که تهیه کردیم جزئیات مربوط به شرایط دو تیم سایپا و فولاد آمده است. باشگاه فولاد خوزستان علیرغم واجد شرایط بودن سرمربی تیم بزرگسالان و عدم ارسال مدرک مربیگری ایشان در زمان و مکان مناسب(مدارک را باید باشگاه ها مدارک را در پنجره هایی که کنفدراسیون باز کرده بفرستند) که این اتفاق نیفتاده بود. 

 

او ادامه داد: فولادی ها اشاره به دارا بودن مدرک پروفشنال سرمربی خود کرده بودند اما آن را ضمیمه نکرده بودند و به همین دلیل هم دوستان بعد از بررسی های لازم این باشگاه را لایق کسب مجوز ملی دانستند. اما بعد از اعتراض آنها کمیته استیناف دست به کار شد و در این باره تحقیقات لازم را به انجام رساند و در نهایت مشخص شد در این باره بی انضباطی از سوی قسمت اداری باشگاه اتفاق افتاده و بدین ترتیب کمیته استیناف باشگاه فولاد خوزستان را نیز لایق کسب مجوز حرفه ای بین المللی دانست.

 

اولیایی درباره دومین اعتراض به کمیته استیناف نیز گفت: به غیر از فولادی ها، تیم سایپا دومین تیمی بود که به عدم صدور مجوز اعتراض داشت و به همین دلیل مورد این باشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل عدم دارا بودن مدرک پروفشنال توسط سرمربی این تیم، سایپا موفق به دریافت مجوز حرفه ای بین المللی نشد و تنها مجوز حرفه ای ملی برای آنها صادر شده است. 

دیدگاه‌ها