کد خبر : 1645176 | 01 آبان 1398 ساعت 14:30 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اسلاویا پراگ:

کسی که مسی را مهار کند، جاودانه خواهد شد

اسلاویا پراگ امشب میزبان بارسا در هفته سوم لیگ قهرمانان است و سرمربی این تیم در نشست خبری بازی به تمجید از مسی پرداخت.

کسی که مسی را مهار کند، جاودانه خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، اسلاویا در هفته اول رقابت ها موفق شد اینتر را در سن سیرو متوقف کند ولی در هفته دوم برابر دورتموند متحمل شکست خانگی شد. حریف این تیم امشب در خانه خود میزبان بارسایی است که از دو بازی قبلی خود برابر اینتر و دورتموند 4 امتیاز اندوخته است.

 

 

1444133

 

 

ییندریچ ترپیسوفکسی سرمربی اسلاویا در نشست خبری این بازی گفت:« به یاد دارم که بازی بارسا-ویکتوریا پلژن و نمایش مسی را از تلویزیون دیدم؛ چون نتوانسته بودم بلیت بازی را تهیه کنم. مسی یک نابغه است و یکی از بهترین های دنیا. او در بارسا بیشتر از تعداد بازی های ما گلزنی کرده است. باید بگویم کسی که مسی را مهار کند، جاودانه خواهد شد و در تاریخ، نامش به ثبت می رسد.»

 

سرمربی اسلاویا ادامه داد:« ما سبک بازی خودمان را برابر بارسا تغییر نمی دهیم. بازیکنانم بارها بازی های بارسا را دیده اند و مزیت این دیدار در این است که بارسا و بازیکنانش نیاز به تحلیل ندارند؛ چون کاملا شناخته شده هستند.  هیچ نیازی نیست تا شما در مورد مسی و سوارز برای بازیکنان تان توضیح دهید.

بازی بارسا برابر ایبار(3-0 بارسا) را دیدیم و آن را آنالیز کردیم. ایبار خیلی خوب بازی می کرد ولی مغلوب تجربه ستاره های بارسا شد. بارسا از هر اشتباه حریف، نهایت استفاده را می برد. باید با سبک خودمان بازی کنیم و اجازه ندهیم بارسا سلطه کافی را روی بازی پیدا کند. اگر مثل همیشه بازی کنیم، برابر بارسا شانس هایی خواهیم داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها