کد خبر : 1645194 | 01 آبان 1398 ساعت 16:09 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

حذف هر سه کماندار ایران از بازیهای نظامیان جهان

در ادامه رقابتهای نظامیان جهان که در «ووهان چین» در حال برگزاری است، هر ۳ نماینده ایران در رشته تیروکمان با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

حذف هر سه کماندار ایران از بازیهای نظامیان جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابتهای نظامیان جهان که در «ووهان چین» در حال برگزاری است، کمانداران ایران در بخش ریکرو انفرادی و تیمی با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

 

در این رقابتها مازیار سهرابی، متین سبزی و محمد صالح سعید کمانداران شرکت کننده در مسابقات نظامیان جهان بودند که با شکست در مرحله یک سی و دوم از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

 

در بخش ریکرو انفرادی مردان، مازیار سهرابی در مرحله یک سی و دوم با نتیجه ۶ بر صفر برابر کماندار مجارستان دیدار را واگذار کرد، متین سبزی در همین مرحله با نتیجه ۷ بر یک برابر کماندار هند شکست خورد و محمد صالح سعید با نتیجه ۶ بر صفر رقابت را به کماندار کره جنوبی واگذار کرد.

 

همچنین در ریکرو تیمی مردان و در مرحله یک هشتم نهایی تیم ایران با ترکیب مازیار سهرابی، متین سبزی و محمدصالح سعید برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر دیدار را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

 

دیدگاه‌ها