کد خبر : 1645210 | 01 آبان 1398 ساعت 17:19 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 1 - استقلال خوزستان 2

لیگ یک/ سه امتیاز سهراب از روز جنجالی انزلی

در مسابقه‌ای با دو کارت قرمز و دو پنالتی، این سهراب بختیاری زاده بود که اولین حضورش روی نیمکت آبی‌های خوزستان را با سه امتیاز جشن گرفت.

لیگ یک/ سه امتیاز سهراب از روز جنجالی انزلی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه حساس دو تیم ملوان و استقلال خوزستان که هر دو در تاریخ‌شان سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را دارند، در زمین گل آلود و محقر انزلی، در شرایطی برگزار شد که انزلی‌چی‌ها در ثانیه‌های پایانی شکستی دردناک را تحمل کردند.


این مسابقه با حملات شاگردان محمد احمدزاده آغاز شد اما این استقلال خوزستان بود که با ضربه تماشایی علی هلیچی در دقیقه 51 از حریف پیش افتاد. ملوان که برای جبران این گل به آب و آتش می‌زد در دقیقه 65 با نظر داور، صاحب یک ضربه پنالتی شد که این توپ را حلافی به گل تساوی تبدیل کرد. اما چند دقیقه وقفه حاصل این تصمیم نه چندان درست داور مسابقه بود که برخورد توپ با دست مدافع استقلال در بیرون محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد و اعتراض شدید آبی‌ها را باعث شد. فعل و انفعالی که باعث اخراج مازیار زارع و دستیار سهراب بختیاری زاده از مسابقه شد.


استقلال خوزستان در دقیقه 75 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را حکیم نصاری به تیرک دروازه ملوان کوبید اما در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی یک یک به اتمام برسد، فرید امیری  در دقیقه 5+90 توپ را از خط دروازه مبین عشایر گذراند و تیمش را به سه امتیاز حساس این بازی رساند.


استقلال خوزستان با این برد با 9 امتیاز تا رده دوازدهم جدول بالا آمد اما ملوان با دو امتیاز کماکان در قعر جدول حضور دارد.

دیدگاه‌ها