کد خبر : 1645296 | 02 آبان 1398 ساعت 00:42 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: امشب بیش از حد زجر کشیدیم

سرخیو بوسکتس پس از برتری 1-2 بارسا بر اسلاویا تایید کرد که به زحمت توانسته اند سه امتیاز بازی را کسب کنند و حریف فشار زیادی را وارد کرد.

بوسکتس: امشب بیش از حد زجر کشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیداری دشوار و نفسگیر به زحمت توانست بر میزبانش اسلاویا پراگ پیروز شود. آبی اناری ها بازی را 1-2 به سود خود خاتمه دادند ولی در خیلی از صحنه ها با خوش شانسی از دریافت گل فرار کردند و در دقایق پایانی بی تاب سوت اتمام مسابقه بودند.

 

 

1445768

 

 

سرخیو بوسکتس هافبک بارسا در پایان بازی گفت:« این یک برد ارزشمند و مهم بود. می دانستیم که پیروزی در زمین اسلاویا اهمیت بالایی دارد و بازی بعدی ما نیز با همین تیم در خانه خواهد بود. در گروه سختی هستیم و هر پیروزی ارزش زیادی دارد. در مجموع بازی دشواری بود و در دقایق پایانی بیش از اندازه زجر کشیدیم. کنترل بازی دست ما بود و موقعیت های خوبی هم داشتیم ولی در مقطع پایانی اسلاویا فشار زیادی آورد و به زحمت توانستیم سه امتیار را حفظ کنیم. بازی رفت و برگشت شده بود و توپ هر لحظه روی یک دروازه بود. خوشحالم که در نهایت برد با مساوی عوض نشد.»

 

 

1445772

 

 

مسی:« او شروع فصل دشواری داشت و مهم این است که رفته رفته در شرایط بازی قرار بگیرد. در فاز تهاجمی وابستگی زیادی به مسی داریم و امیدوارم به زودی به فرم همیشگی خودش برسد. مسی بهترین بازیکن دنیاست و مهمترین بازیکن تیم ما محسوب می شود.»

 

تراشتگن:« مارک یک دروازه بان مطمئن است و با او خیال مان راحت است. به طور طبیعی دروازه بان بارسا بودن دشوار است اما تراشتگن دروازه ما را بیمه کرده است. او به خصوص در بازی با پا نیز تبحر دارد و این یک فاکتور مهم است.»

 

دیدگاه‌ها