کد خبر : 1645776 | 04 آبان 1398 ساعت 11:35 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

در تور صیادهای جنوبی 

تبخال دنیزلی به سبک علی پروین (عکس)

مصطفی دنیزلی فصل خوبی را با تراکتور پشت سر گذاشته بود اما او و تیم پرستاره اش در آبادان در تور برزیلی های فوتبال ایران افتاده و دست خالی به تبریز بازگشتند.

به گزارش" ورزش سه" بعد از برد پر گل برابر نساجی، این بار تراکتور در برابر پدیده این فصل از رقابت های لیگ برتر چاره ای جز شکست نداشت. 


مصطفی دنیزلی با یک برد برابر صنعت نفت می توانست تراکتور را با توجه به تساوی سپاهان برابر سایپا به صدر جدول برساند اما آبادانی ها در ادامه بازی های درخشانشان در این فصل، کهکشانی های لیگ برتر را با دو گل بردند تا سنگینی این شکست حتی در چهره مرد خوش قیافه ترکیه ای نیز خودش را نشان بدهد. 


تبخالی که در پایان بازی در گوشه دهان دنیزلی دیده می شد یادگار این شکست شوک برانگیز است؛ اتفاقی که برای علی پروین مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در بازی های دشوار و بعد از شکست ها رخ می داد و در روزهای آخر مربیگری اش که پرسپولیس تحت هدایت او وضعیت خوبی نداشت، پروین معمولا یک تب خال گوشه لبش داشت.


دنیزلی البته تجربه شکست تلخ برابر صنعت نفت آبادان را در لیگ سیزدهم و با پرسپولیس داشت. در هفته بیست و دوم پرسپولیس با ستاره هایی مانند علی کریمی به آبادان رفته بود اما بازی را با نتیجه 4 بر دو به حریف باخت. شکست تلخی که گفته می شد منجر به برخورد تند کریمی با دروازه بان تیم در رختکن هم شد. 


با این حال سرمربی باتجربه ترکیه ای بار دیگر در تور صیادان جنوبی افتاد و این بار با تراکتور که بر خلاف پرسپولیس لیگ سیزدهم ، یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی است هم در آبادان شکست خورد.
عکس: خبرگزاری برنا

 

1446372

 

1446371

دیدگاه‌ها