کد خبر : 1647414 | 11 آبان 1398 ساعت 23:25 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: می دانستم هدایت اینتر دشوار است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر از عملکرد تیمش مقابل بولونیا ابراز رضایت کرد.

کونته: می دانستم هدایت اینتر دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیداری دشوار و با دو گل دقایق پایانی روملو لوکاکو موفق به غلبه بر بولونیا و حضور موقت در صدر جدول سری آ شد. آنتونیو کونته ابراز امیدواری کرد بتواند اینتر را نیز مانند یوونتوس و چلسی در گذشته به روزهای درخشان خود بازگرداند.

 

1448509

 

آنتونیو کونته گفت: "واکنش بسیار خوبی نشان دادیم. گل به خودی دی فرای می توانست ما را نابود کند اما در عوض بازیکنانم قدرت درونی زیادی از خود برای جنگیدن و تغییر شرایط نشان دادند.

 

این یک نشانه عالی است، زیرا قضاوت روزهای خوب بسیار آسان است. تیمی که به مشکلات واکنش نشان داده و آن را به پیروزی تبدیل می کند که این نشانه بزرگی است. ما باید روی خودمان تمرکز کرده و به نتایج دیگر تیم ها فکر نکنیم. ما باید در بهبود عملکرد خودمان تلاش کرده و این علائم را بیش از همه برای هواداران اینتر ارسال کنیم.

 

حالا ما به میلان باز می گردیم، می خوابیم و فردا صبح شروع به طی روند آماده سازی برای دیدار با دورتموند می‌کنیم. من امیدوارم بعد از آن دیدار حسرتی در دل ما نماند. من می دانستم هدایت اینتر از بسیاری جهات برای من یک چالش بسیار دشوار است. من به کارهای سخت علاقه دارم و همانطور که تاریخ گواهی می دهد، من همیشه در باشگاه های بزرگ در لحظات دشوارشان مربیگری کرده و با سخت کوشی آنها را به جایی که سزاوارش بوده بازگردانده ام. من این کار را در یوونتوس و چلسی انجام دادم و امیدوارم با تلاش فراوان در اینتر هم بتوانم آن را تکرار کنم."

دیدگاه‌ها