کد خبر : 1648409 | 16 آبان 1398 ساعت 17:30 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام نام 6 بازیکن از سایپا و پیکان

دومین گروه از بازیکنان تیم امید ایران معرفی شدند

پس از اعلام نام 17 بازیکن به عنوان اولین گروه از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید، عصر امروز دومین گروه با تعداد 6 بازیکن معرفی شد.

دومین گروه از بازیکنان تیم امید ایران معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این سرمربی تیم امید ایران با اعلام 17 بازیکن، نخستین گروه از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید را معرفی کرده بود امروز دومین گروه از بازیکنان مورد نظر نیز دعوت شدند تا تعداد کل بازیکنان حاضر، به عدد 23 برسد.

 

محمد شریفی، مهدى نوراللهى، ابوالفضل جلالى،مهیار جبارى و امیرحسین حسین زاده از تیم سایپا و محمد خدا بنده لو از تیم پیکان، پس از دیدار امروز، نام خود را وارد لیست بازیکنان مورد نظر برای حضور در اردوی تیم امید کنند.

 

که لازم است امشب ١٦ آبان ساعت ٢١ با حضور در هتل آکادمی المپیک خود را به کادر فنی تیم امید معرفی کنند و طبق خبر اعلام شده در این باره فهرست بعدی نفرات دعوت شده در پایان مسابقات این هفته لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام می شود.

 

به این ترتیب با اعلام لیست بازیکنان جدید، علی کی خسروی ، امید نورافکن و محمد محبی(سپاهان اصفهان) عارف غلامی، مهدی قائدی و حسین پور حمیدی(استقلال تهران) رضا جبیره و جعفر سلمانی (صنعت نفت آبادان) رضا شکاری و محمد آزادی (تراکتور تبریز) عارف آغاسی (فولاد خوزستان) امیر روستایی(پرسپولیس تهران) سینا شاه عباسی (داماش گیلان) امیر شبانی(فجر شهید سپاسی) محمد پاپی(گل ریحان البرز) علیرضا آرتا(مس کرمان) محمد کاظمی (ذوب آهن اصفهان)، محمد شریفی، مهدى نوراللهى، ابوالفضل جلالى،مهیار جبارى و امیرحسین حسین زاده (سایپا) و محمد خدا بنده لو (پیکان) 23 بازیکنی هستند که تاکنون به اردوی امیدها دعوت شدند.

 

لازم به ذکر است که اردوی تیم فوتبال امید ایران به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی در تهران آغاز می شود و اعضای این تیم 19 آبان تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کنند.

دیدگاه‌ها