کد خبر : 1648492 | 17 آبان 1398 ساعت 09:18 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: در لیگ برتر هم باید همینطور بازی کنیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل پارتیزان در لیگ اروپا، از شاگردانش خواست در لیگ برتر هم عملکردی همینقدر خوب داشته باشند.

سولسشر: در لیگ برتر هم باید همینطور بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در چارچوب لیگ اروپا، در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد میزبان پارتیزان بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 3-0 بر حریف خود پیروز شود. اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد در پایان بازی از شاگردانش خواست که از این به بعد در لیگ برتر هم عملکردی به خوبی دیدارشان با پارتیزان داشته باشند.

 

1449939

 

میسون گرین‌وود، آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد، سه بازیکنی که برای اولین بار در فصل جاری به دستور سولسشر به عنوان بازیکن فیکس در کنار هم قرار گرفته بودند در این بازی سه گل برای تیم‌شان به ثمر رساندند تا پیروزی شیرینی برای شیاطین سرخ بدست آید. یونایتد با این نتیجه درحالیکه دو بازی دیگر باقی مانده موفق شد صعود خود از گروه L لیگ اروپا را قطعی کند.

 

سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این برای ما پایه‌ای برای بازیهای بعدی است و باید مثل سکویی برای نمایش‌های بهتر در آینده از آن استفاده کنیم. ما امسال روی دفاع کار کرده‌ایم و دفاع مستحکمی داشته‌ایم. حالا فقط باید در لیگ برتر هم نمایش‌های بیشتری مثل این داشته باشیم، فرصت خلق کنیم و لبخند را روی صورت بازیکنان‌مان ببینیم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" بخش‌هایی از این بازی خیلی خوب بود و بخش‌هایی از عملکرد ما کیفیت واقعا بالایی داشت. ما حتی دلمان می‌خواست پنج، شش یا هفت گل در این بازی ببینیم ولی به نظرم شاید بعضی از بازیکن‌ها از جایی به بعد به فکر بازی روز یکشنبه افتادند و سعی کردند کمتر خسته شوند و به همین خاطر بود که اواخر بازی کمی سرگردان شدیم. ولی در بخش‌هایی از بازی ما واقعا خطرناک بودیم".

 

دیدگاه‌ها