کد خبر : 1648500 | 17 آبان 1398 ساعت 10:45 | 105.5K بازدید | 0 دیدگاه

پسر اسطوره فرانسوی در فوتبال آلمان می‌درخشد

مدعی تازه توپ طلا؛ ستاره جدید خانواده تورام

مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام، اسطوره فوتبال فرانسه که مهاجم باشگاه مونشن‌گلادباخ است در ادامه درخشش‌های اخیر خود دیشب هم گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل آ اس رم را به ثمر رساند.

مدعی تازه توپ طلا؛ ستاره جدید خانواده تورام

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام، اسطوره فوتبال فرانسه این روزها در بوندس‌لیگا و در باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ بازی می‌کند و به همراه این تیم صدرنشین فعلی لیگ آلمان است. مارکوس تورام که مهاجم است در هفته‌های اخیر در ترکیب گلادباخ فوق‌العاده کار کرده و گلهای متعدد و مهمی برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

1449961

 

نقطه اوج درخشش‌های اخیر مارکوس تورام دیشب و در بازی گلادباخ و رم در لیگ اروپا بود. در این بازی که در گروه J لیگ اروپا و به میزبانی گلادباخ در ورزشگاه خانگی این تیم، بوروسیا پارک انجام شد آلمانی‌ها ابتدا در دقیقه 35 با گل به خودی فدریکو فازیو دروازه رم را باز کردند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود آنها خاتمه یابد. اما رم در نیمه دوم توسط فدریکو فازیو گل تساوی را زد تا گل به خودی او جبران شده باشد. ولی در آخرین ثانیه‌های بازی، در دقیقه 90+5 نوبت به پسر لیلیان تورام رسید تا با گلی که زد، پیروزی گلادباخ را به ارمغان بیاورد.

 

1449960

 

مارکوس تورام پیش از انتقال به گلادباخ، در باشگاه فرانسوی گنگام بازی می‌کرد. این مهاجم فرانسوی 22ساله در فصل جاری برای تیم آلمانی آمار خیره‌کننده‌ای داشته. او در فصل جاری در رقابتهای مختلف برای گلادباخ شانزده بار به میدان رفته و موفق شده هشت گل به ثمر رسانده و سه پاس گل بدهد.

 

ولی درخشش مارکوس تورام برای گلادباخ در فصل جاری تنها به گلها و پاس گلهای او خلاصه نمی‌شود چرا که مارکوس در این فصل دست‌کم در 12 گل گلادباخی‌ها نقش مستقیم داشته است. درخشش تورام با پیراهن گلادباخ به حدی بوده که اکانت توییتری این باشگاه برای تمجید از او از تیتر " توپ طلا را به این مرد بدهید" استفاده کرده است.

 

1449959

 

با اینکه گلادباخ در لیگ اروپا تا کنون به اندازه بوندس‌لیگا موفق نبوده و پیروزی دیشب مقابل رم اولین پیروزی آنها در این رقابتها بود ولی گلادباخ با همین پیروزی در گروه J از رم پیشی گرفت و پشت سر باشاک‌شهیر ترکیه در رتبه دوم جدول ایستاد.

 

دیدگاه‌ها