کد خبر : 1648519 | 17 آبان 1398 ساعت 13:00 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

بوبان، مانع بزرگ انتقال راکیتیچ به اینتر

موندو دپورتیوو مدعی شد زوونمیر بوبان، مدیر ورزشی آث میلان در تلاش است تا ایوان راکیتیچ هموطن کروات خود را از بارسلونا به میلان منتقل کرده و مانع از عزیمت او به اینتر شود.

بوبان، مانع بزرگ انتقال راکیتیچ به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نارضایتی ایوان راکیتیچ از وضعیت فعلی خود در بارسلونا شایعات زیادی درباره خروج او از بارسا وجود دارد و گفته می‌شود باشگاه‌های ایتالیایی مهم‌ترین مقاصد او در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه هستند. با وجود آنکه گفته می‌شد احتمال پیوستن راکیتیچ به اینتر بالا است ولی روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید بوبان، مدیر ورزشی آث میلان قصد دارد او را به میلان منتقل کرده و مانع از پیوستنش به اینتر شود.

 

1449996

 

بوبان که بر اساس گزارش موندو، رابطه خوب و نزدیکی با راکیتیچ که هموطن او هم هست دارد، مصمم است که مانع از پیوستن راکیتیچ به رقیب همشهری و سنتی روسونری، اینترمیلان، شود. به همین علت بوبان در تلاش است که راکیتیچ را قانع کند که در صورتیکه در ماه ژانویه قصد ترک نوکمپ را داشته باشد، میلان برای او بهترین گزینه خواهد بود.

 

1449994

 

موندو دپورتیوو در گزارش خود اعلام کرد که بوبان در پشت پرده با پشتکار و آرامش در حال پیش‌بردن برنامه‌ای است که در پایان آن به عقد قرارداد روسونری با راکیتیچ ختم خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها