کد خبر : 1648578 | 17 آبان 1398 ساعت 17:50 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا تایید کرد؛ ادرسون غایب بازی با لیورپول

پپ گواردیولا سرمربی سیتی تایید کرد که ادرسون دروازه بان برزیلی این تیم به بازی حساس روز یکشنبه مقابل لیورپول نمی رسد.

گواردیولا تایید کرد؛ ادرسون غایب بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و سیتی یکشنبه پیش رو در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. حساس ترین بازی هفته 12 لیگ برتر که شاید در سرنوشت قهرمان لیگ نیز تعیین کننده باشد. لیورپول با کسب پیروزی در 10 بازی از یازده بازی فصل خود و با شش امتیاز بیشتر از سیتی در صدر قرار دارد و شانس این را دارد تا با پیروزی بر رقیب اصلی خود گام بلندی به سمت قهرمانی بردارد.

 

 

1450074

 

 

یکی از مشکلات سیتی بحران مصدومیت هاست. علاوه بر خط دفاعی که استونز و لاپورت مصدوم هستند، دروازه بان برزیلی این تیم ادرسون هم در جریان بازی چهارشنبه شب برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان مصدوم شد و بین دو نیمه جای خود را به کلودیو براوو داد. پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود تایید کرد که ادرسون به بازی یکشنبه نخواهد رسید.

 

سرمربی اسپانیایی گفت:« ادرسون آماده بازی با لیورپول نیست. نمی دانم تا چه زمان او را در اختیار نخواهیم داشت ولی قطعا یکشنبه برابر لیورپول حاضر نخواهد بود. ما کلودیو براوو را داریم که می تواند همان کارهای ادرسون را انجام دهد. او گلر فوق العاده ای است. چرا باید نسبت به توانایی های بازیکنانم تردید داشته باشم؟ چرا چنین سوالاتی مطرح می کنید؟ شما باید به براوو احترام بگذارید. او در بارسلونا جام برده و با تیم ملی شیلی نیز فاتح کوپا آمه ریکا شده است. براوو درواز بان بسیار باتجربه ای است. او در اولین فصل حضورش در سیتی موفق نبود چون تیم سیتی در سطح بالایی قرار نداشت.»

 

 

1449685

 

 

براوو که در نیمه دوم بازی با آتالانتا به میدان رفت، از زمین اخراج شد و در ده دقیقه پایانی کایل واکر دروازه بان منچسترسیتی بود و از خوش شانسی گلی هم دریافت نکرد.

محرومیت براوو فقط مختص بازی های اروپایی خواهد بود و او می تواند برابر لیورپول به میدان برود. او در فصل جاری هنوز برای سیتی در لیگ به میدان نرفته است.

 

 

 

دیدگاه‌ها