کد خبر : 1648585 | 17 آبان 1398 ساعت 18:08 | 82.2K بازدید | 0 دیدگاه

شما نگران شهر خودتان باشید

اظهار نظر جالب منصوریان درباره جدایی از ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از شکست مقابل ماشین سازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اظهار نظر جالب منصوریان درباره جدایی از ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با ماشین سازی گفت: قبل از هر چیز به مردم ایران علی الخصوص آذری زبان های کشورمان به خاطر زلزله اخیر تسلیت می گویم. مثل همیشه که ملت ایران در همه اتفاقات به داد هم می رسند، باید در آستانه فصل سرما زود به داد این مردم برسند و انشاالله سریعا مشکلات این مردم حل شود. من به نمایندگی از باشگاه مثل مورد سیل و زلزله اخیر اعلام می کنم آماده هر گونه کمک هستیم تا به هموطنانمان کمک کنیم. در چهار گوشه این کشور اسلامی حاضر هستیم خون و جانمان را بدهیم تا مردم در آرامش کامل به سر ببرند.


سرمربی ذوب آهن درباره بازی امروز گفت: به تیم ماشین سازی تبریک می گویم. ما با توجه به اینکه جریان بازی را کامل در اختیار داشتیم، هنوز مشکلات فردی‌مان حل نشده و احتیاج به کار کردن داریم. کیفیت بازی ما را همه دیدید. در قشنگ بازی کردن فوق العاده موفق هستیم. در حفظ نتیجه گلایه من از بزرگتر های تیم است. در عقب زمین حتما باید در شرایط سخت بازی را کنترل می کردند اما بازی از کنترلشان خارج شد و روی دو اشتباه، یک بازی بسیار مهم را از دست دادیم. همه مقصر هستیم به خصوص بنده که مسئولیت فنی تیم را دارم. این بازی می توانست راحت دو هیچ یا سه هیچ شود و موقعیت هایی داشتیم برای اینکه به گل های دو و سه برسیم. از روند داوری هم بسیار راضی هستیم. تبریک می گویم به هوادران خوب ماشین سازی.

 

او افزود: کیفیت بازی ما را همه دیده اید. فوق العاده زود به گل رسیدیم و خیلی خوب بازی را مدیریت می کردیم. تا دقایق آخر بازی، تفاوت کیفیت فوتبال مشخص بود و خیلی سطح بالا فوتبال بازی کردیم. اما به هر حال روی دو ضربه غافلگیرکننده گل خوردیم و یکی از آنها به خاطر جوانی گلرمان بود که گل شد. وقتی گلر جوان می گذارید، باید تبعات آن را بپذیرید. این گلر آینده فوتبال باشگاه ما و فوتبال ملی است و باید هر روز عیب و ایرادش برطرف شود. به نظرم کیفیت فوتبال ما خیلی خوب بود.

منصوریان پیرامون موقعیت های مهم تیمش و اینکه شاید دیگر در ذوب آهن نباشد گفت: ما روی ضربات پهلوان و ارسلان و همینطور تک به تک زبیر نیک نفس موقعیت های گلزنی داشتیم. شما به هر حال بعد از برد تیمتان هیجان زده هم هستید. سوال شما هم تخریب دارد و هم کیفیت تیمتان را می خواهید بالا ببرید. من باز هم به شما تبریک می گویم. اما ادبیات سوال شما معلوم نشد چگونه است. شما نگران من نباشید، نگران شهر خودتان باشید.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به یک خبرنگار که به یک صحنه مشکوک داوری اشاره کرده بود، گفت: من از آن صحنه خیلی دور بودم. تقریبا صد متر فاصله داشتیم. ما مربیان همه چیز را به نفع خودمان درست می بینیم ولی قاضی مسابقه در فاصله 10 متری بود و یک داور هم کنار بود. ما در اکثر بازی ها به خاطر داوری ضرر کردیم و هیچ چیز هم نگفته ایم. الان هم می گوییم که باخته ایم. داور فوق العاده خوب بود. اگر بگذاریم که داوران کارشان را بکنند، اکیپ خیلی خوبی هستند. همه استعدادهای داوری هستند به جز یکی دو نفر که اسم نمی برم و فکر می کنم نیاز به مدیریت خودشان داخل زمین دارند. امروز هم از نظر من داور عالی بود و قضاوت اشتباه نداشت. من نمی توانم کارشناسی کنم.

 


منصوریان در مورد زمین خوردن های پرتکرار بازیکنان ذوب آهن گفت: خلعتبری را تعویض کردیم. ارسلان از ناحیه همسترینگ آسیب دید که تعویضش کردیم. در یک مورد دروازه بان ما روی زمین نشست که گفتم بلند شود. من از این فضا خوشم نمی آید و خودم به کمک داور گفتم اگر احساس کردید وقت کشی شده، حتما وقت اضافه بگیرید. شاید یکی دو مورد تصادفی پیش آمده باشد اما ما واقعا از این بردها خوشمان نمی آید. مثل خیلی مربیان که شنیده ام به بازیکن می گویند خودت را زمین بینداز. ارسلان اگر می خواست 10 متر دیگر استارت بزند، آسیب جدی تر می دید. 8 ثانیه هم تعویضش زمان برد و اصلا نمی شود به حساب وقت کشی گذاشت.

 

وی در پایان اظهار داشت: من نباید خودم را جای کسی بگذارم که درباره منصوریان حرف بزنم. وگرنه سوال ها مناسب باشد، در خدمت شما هستم. به هر حال در این فوتبال استخوان خرد کرده ایم و ادبیات سوال ها را متوجه می شویم.

 

دیدگاه‌ها