کد خبر : 1648619 | 17 آبان 1398 ساعت 19:41 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

بغض خارجی ماشین در روز تولد ترکید! (عکس)

جفرسون دخسوس مهاجم برزیلی تیم ماشین سازی پس از مصدومیت، با چشم های اشک آلود زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی در حالی از سد ذوب آهن گذشت که در ثانیه ۳۱ دروازه خود را باز شده دید و شوکه شد. دقایقی بعد یک اتفاق عجیب دیگر هم رخ داد و مهاجم برزیلی این تیم جفرسون دخسوس آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

 

جفرسون دخسوس مهاجم جدید تیم ماشین سازی است که برای ترمیم خط حمله این تیم به تبریز آمده تا اوضاع را سروسامان بخشد. او در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی پرتلاش ظاهر شد و امیدوار بود که در روز تولد ۲۴ سالگی‌اش برای تیمش ثمربخش ظاهر شود اما یک برخورد با بازیکن ذوب آهن شرایط را تغییر داد.

پس از مصدومیت در کنار زمین، کادر پزشکی تیم ماشین سازی تمام تلاشش را کرد تا او را مداوا کند اما در نهایت موفق به این کار نشد و جفرسون مجبور شد زمین را ترک کند.

در لحظه ای که او از زمین بیرون می‌رفت با بغض خود همه را تحت تاثیر قرار داد. ثانیه هایی بعد این بغض ترکید و او تا پایان بازی با چشمانی اشک آلود و خیس، بازی را دنبال کرد. در پایان بازی نیز علی رغم پیروزی، جفرسون ناراحتی خود را داشت و بعد از تبریک به همبازیان، دوباره گریه کرد تا اتفاقاتی عجیب را در بنیان دیزل رقم بزند.

 

این مهاجم برزیلی امروز ۲۴ ساله شد و امید داشت تا در این روز ویژه گل اول را برای ماشین بزند ولی یک مصدومیت نا به هنگام سبب شد تا نیمکت نشین شود.

 

1450123

 

1450125

 

1450124

 

دیدگاه‌ها