کد خبر : 1648621 | 17 آبان 1398 ساعت 19:50 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک: حالا تنها هدف ما دورتموند است

هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که آنها از عملکرد خود در هفته های اخیر راضی نسیتند.

هانس فلیک: حالا تنها هدف ما دورتموند است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج نیکو کوواچ، حالا هانس فلیک به طور موقت هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفته و به نظر می رسد دیدار حساس این هفته مقابل دورتموند دومین و آخرین بازی این سرمربی روی نیمکت بایرن باشد. هانس فلیک در نشست خبری این دیدار شرکت کرده است.

 

هانس فلیک گفت: "حالا دورتموند هدف پیش روی ماست و بایرن مونیخ می خواهد به پیروزی برسد. این همان هدفی است که ما را به سمت جلو هدایت می کند. احساس می کنم تیم آماده است، باشگاه تصمیم می گیرد و در حال حاضر تنها دیدار با دورتموند موضوعی مهم برای من است.

 

1449348

 

ما از عملکرد اخیر خود راضی نیستم. در دیدار مقابل المپیاکوس هدف ما ثبت کلین شیت بود و به این هدف رسیدیم. در دیدار مقابل المپیاکوس برخی از روی سکوها علیه ما سوت زدند. در بایرن همه عادت دارند فستیوالی از حملات را در استادیوم ببینند.

 

در دیدار مقابل مقابل المپیاکوس ما روی بازی کردن مقابل یک تیم دفاعی متمرکز بودیم. بایرن در آن دیدار خوب عمل کرد، کیمیچ 13.6 کیلومتر و توماس مولر 12.6 کیلومتر دویدند و این یک اتفاق عالی است. از نظر هجومی، ما هنوز هم جا برای پیشرفت داریم. اگر دفاع خوبی داشته باشید، شرایط خط حمله نیز بهتر می شود و تمرکز ما در حال حاضر روی این موضوع است."

 

رویکرد دفاعی بایرن مونیخ: "پیش از بازی با المپیاکوس نیز گفتم که بایرن مونیخ باید به بازی کردن با چهار دفاع عادت کند و حرف بیشتری برای گفتن ندارم. ژروم بواتنگ محروم است و ممکن است تئو هرناندز در ترکیب قرار گیرد. اگر به صورت تیمی دفاع کنیم به موفقیت می رسیم. من هوادار فوتبال مالکانه هستم، اما تا زمانی که سبک بازی مشخصی ارائه ندهیم هدف اولیه ما کنترل بیشتر توپ خواهد بود."

 

شرایط کوتینیو و تیاگو: "کاملا طبیعی است که وقتی بازی نمی کنید ناراحت باشید. اما ما یک تیم 18 نفره داریم و همه باید بازی کنند. همه می دانند که شرایط فعلی آسان نیست."

دیدگاه‌ها