کد خبر : 1648631 | 17 آبان 1398 ساعت 20:28 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر چند بی ادب دور پارک سیم خاردار نمی کشند

تاج: با خاطیان ورزشگاه یادگار تبریز برخورد می شود

یکی از مهمترین مسایلی که همه در انتظار اعلام موضع رسمی فدراسیون فوتبال بودند ماجرا و اتفاقاتی است که در ورزشگاه یادگار تبریز و بازی تیم های تراکتور و استقلال رخ داد.

تاج: با خاطیان ورزشگاه یادگار تبریز برخورد می شود

به گزارش" ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اما معتقد است که سیستم فدراسیون موافق رسانه ای کردن این مسایل نیست. او درباره این موضوع گفت:" راجع به اتفاقات ورزشگاه یادگار خیلی دوست داشتند موضع فدراسیون را بدانند. ببینید شعار همه ورزش ایران این است: "چون ایران نباشد تن من مباد" و غیر از این هیچ شعار تجزیه طلبی و مخدوش، پذیرفته نیست."


او افزود:" عده ای دوست دارند ما این مسایل را رسانه ای کنیم ولی ما و سیستم این اعتقاد را نداریم. نود هزار نفر در ورزشگاه تراکتور بازی را دیدند و 4 گل خوردند و هیچ اعتراضی نکردند. حتی زباله های ورزشگاه را جمع کردند. هواداران تراکتور واقعا دست مریزاد دارند. او همچنین گفت:" یک تعدادی مساله دار بودند، شعارهای بد دادند که تلویزیون نشان نداد اما امروز هر موبایل یک تلویزیون است. با این تعداد دارد برخورد می شود."


تاج در ادامه گفت:" امروز هم در ورزشگاه امام رضا(ع) دیدم که پرچم ایران در ورزشگاه بود. این پاسخ حرکتی است که در آن سو انجام شد و خیزشی را به همراه داشت. شنیده ام همه ورزشگاه ها به این موضوع واکنش داشتند.  نباید این تعداد محدود را به مردم تبریز و تراکتور دیگر باشگاه ها نسبت داد. یک تعداد کمی  بودند و هستند و خواهند بود. باید صندلی ها را شماره گذاری کنیم و افراد را بشناسیم و دوربین چهره زن داشته باشیم. من معتقدم محروم کردن تماشاگران به خاطر یک عده محدود کار درستی نیست. نود هزار نفر در ورزشگاه بودند و همه چیز خوب بود و فقط یک عده معدودی دست به این کار بد زدند. به خاطر کار یک عده بی تربیت شما نمی توانید دور پارک ها سیم خاردار بکشید. اصالت مال کسانی است که کشور و رهبر و انقلابشان را دوست دارند."

دیدگاه‌ها